Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Vi har tenkt å ta den i påska, istedet for å kjøre 60 mil i bil. Jenta vår er ca 4 mnd. når vi skal reise. Lurer på om noen har prøvd det. Turen tar 1 døgn og 7 timer, 2 netter om bord.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Jeg har gjort det med en baby på ca 3 mnd. :-) Vi var veldig heldige og fikk låne handicap- lugar. Dørene inn til de andre lugarene er nemlig så smale at ei vanlig vogn ikke går inn. Måtte ha demontert vogna for hver gang vi skulle inn og ut... Men handicaplugarene har brede dører og masse ekstra gulvplass til vogn. Jeg hadde villet sjekke med rederiet, jeg. For det er veeeldig kjekt med vogn, særlig hvis det er ruskete vær og høye bølger så ligger junior tryggere. Og blir du sjøsyk så anbefaler jeg reisesyketabletter på det varmeste! Bare sjekk om det er forenelig med amming først... Babyer blir visstnok ikke reisesyke...?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Jeg har gjort det med en baby på ca 3 mnd. :-) Vi var veldig heldige og fikk låne handicap- lugar. Dørene inn til de andre lugarene er nemlig så smale at ei vanlig vogn ikke går inn. Måtte ha demontert vogna for hver gang vi skulle inn og ut... Men handicaplugarene har brede dører og masse ekstra gulvplass til vogn. Jeg hadde villet sjekke med rederiet, jeg. For det er veeeldig kjekt med vogn, særlig hvis det er ruskete vær og høye bølger så ligger junior tryggere. Og blir du sjøsyk så anbefaler jeg reisesyketabletter på det varmeste! Bare sjekk om det er forenelig med amming først... Babyer blir visstnok ikke reisesyke...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå