Gå til innhold

Trenger tips til ei god rettetang:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ei god rettetang, har skulderlangt hår med litt fall i, litt tykt.

Håper på å finne noe bra for rundt en tusenlapp, men kan gå litt over hvis det er nødvendig... Jeg har jo ikke peiling på hva som er bra og dårlig...

Noen som har tips til meg, gjerne med link til hvor jeg kan handle, så setter jeg stor pris på det...

Skrevet

Jeg har GHD sin rettetang! Ingen over, ingen ved siden!! Betalte 1800kr for den, men det er verdt det. Kjøpte min på en nikita salong, men er flere frisørsalonger som har de. Får å kjøpes på nett, men da kommer toll i tillegg + at man må være sikker på at man kjøper en som er orginal :)

Skrevet

Jeg sverger også til GHD sin, den er ganske stiv i prisen, men også uten tvil den beste på markedet. Jeg ville ikke kjøpt på nett, det er utrolig mye forfalskninger der ute. Jeg kjøpte en fra ebay som viste seg å være falsk, fikk aldri igjen noe penger eller noe pga jeg ikke fant det ut før klagefristen hadde gått ut. Veldig kjedelig.

Skrevet

Det ligger GHD og HH Simonsen rettetenger til salgs på blivakker.no... Siden det er ei norsk nettside regner jeg ikke med jeg må betale toll, men synes det er veldig mye å betale nesten 2000 for ei rettetang, er de HH Simonsen så mye dårligere? De ligger i underkant av tusenlappen...

Det er uansett mange modeller å velge mellom, så om noen har noen råd til hvilken jeg bør velge og hvorfor så setter jeg pris på det:)

HI

Skrevet

Hva vil du anbefale som er bedre enn ghd da?

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med min :-)

Skrevet

Hvis du går inn på ghd sine sider så er det en guide der ang hvilken rettetang du skal velge mtp hårtype og lengde.

Jeg har ikke erfaring med HH Simonsen, men har prøvd mye forskjellig fra 500- 1800 kroner, og det er ghd jeg er mest fornøyd med. MEN hvis du ikke skal bruke den mye så vet jeg ikke om jeg hadde brukt 1800 kroner på den.

Skrevet

Fant ut hvilken GHD jeg burde kjøpe der i hvert fall, takk for tips:) Men fremdeles vil jeg helst ha ei i en litt annen prisklasse. Kommer til å være i bruk en gang i uka i gjennomsnitt, kanskje to hvis det går veldig kjapt og enkelt å rette ut. Den jeg hadde var maaange år gammel, og retting av håret tok i hvert fall 45 minutter, pluss at den trengte noen minutter på å bli varm, så da ble den sjelden eller aldri brukt...

Ingen som har erfaring med HH Simonsen da? Eller andre av de litt billighere merkene?

HI

Skrevet

Ja, GHD er oppskrytt.. Derfor den har blitt kåret til årets beste tang flere ganger. Og derfor mange kjendiser og kjente makeupartister bruker den..

Ta deg en bolle anonym!

Skrevet

Jeg anbefaler og GHD!

Jeg har veldig langt, tykt krøllete hår, har IV modellen til GHD, bruker kanksje 10 min på mitt hår.. Og jeg har skikkelig hulderhår:P

GHD bruker kun 10 sek på å bli varm :)

Skrevet

Jeg har både GHD og TONI&GUY. Syns ikke det er noe særlig forskjell på de.

Så mye med merke å gjøre at GHD er så mye dyrere.

TONI&GUY koster 499 kr. Bruker den til bade retting og krølling :)

Skrevet

Jeg har bestemt meg:)

Kjøpte HH Simonsen wet 2 dry rettetang. Etter mye googling fant jeg mye positivt om den, også fra frisører... Skulle sikkert tatt meg råd til en ghd, men jeg synes det er alt for mye penger å bruke på ei rettetang

Og jeg synes det er veldig greit å ikke måtte ha helt tørt hår før det skal slettes... Nå gjenstår det bare å se om jeg blir fornøyd, tusen takk for alle tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...