Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Har ikke følt meg kvalm på et et par dager, føler at symptomene så og si er borte...det er nok helt normalt, men er det flere som opplever det?
Murmel72 Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Ja, jeg kan signere på dette! Jeg skrev nettopp et innlegg innenfor samme tema litt lenger ned på siden. Kvalmen kommer og går, og ømme bryster variere fra dag til dag. Jeg håper jo at dette er vanlig....har vært gjennom ett svangerskap tidligere, men husker ikke helt hvordan det var i starten, bortsett fra at jeg ikke hadde noe særlig kvalme den gangen.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2010 ja jeg og har et fullgått svangerskap fra før, husker heller ikke hvordan d var. Jeg er bekymret fordi jeg har mistet noen ganger. enste tegnet som er her konstant er den dårlige magen!!!
Gjest Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Du er nok ikke alene... jeg har vel i grunn alltid hatt lite symptomer frem til nå.. men føler at det lille jeg hadde tidligere også har begynt å forsvinne nå..:s som du sier er det nok helt normalt, men det er uansett så lett å begynne å bekymre seg.. hadde vært så godt med en bekreftelse på at alt er i orden! Så en kan senke skuldrene og slappe av igjen
1lykketroll+lykkeliten i magen Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Eg har hatt liiite symptomer heilt siden eg testa posetivt 27.12.09. Einaste i uke 5-6 eg kjente at magen "jobba".. å så er eg trøtt, men eller ingenting:-) Det er fantastisk deiligt, men kunne godt tenkt meg å hatt litt symptomer for å "merke" at det er et lite nurk i meg:-) men håper alt er i orden;-) gleeeeder meg veldig<3<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå