Prinsessa og Nurket i magen<3 Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Frykter at min lille prins har dette eller melkeallergi, jeg har kuttet ut all melk og melkeprodukter i min kost, da ble han litt bedre, men har er fortsatt plaget med magevondt, illeluktende promper, og utslett i ansikt, samt tørr hud i ansiktet, men ikke resten av kroppen. Utslettet sitter bare i ansiktet og er små røde prikker rundt øynene, nesen og pannen og kinnene, og noen rundt munnen. Han har også avføringer som er grønne. Jeg har vært til lege og han skulle sende hendvising til prikktesting. Så regner med jeg får testet han i løpet av en uke eller noe sånt. Men kan det teste spedbarn for melkeintoleranse når det er 3 mnd? (min gutt er 3,5 mnd) Men jeg er så fortvilet for jeg føler at han reagerer på ALT jeg spiser, å da har jeg nesten bare levd på knekkebrød å vatn siden jeg kuttet ut melk i kosten min. Han kan vel da ikke reagere på det?? Derfor kom det i tankene mine at han kanskje reagerte på melkesukker i morsmelken min, for han har siden fødsel nesten alltid hatt litt magesmerter etter endt amming. Håper der er noen der ute som har litt erfaring med dette som kan komme med noen gode råd til en bekymret mor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå