gærne ko Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Hei Har bestemt meg for at til neste vinter blir det reimadress til sønnen min. Har hatt en arva reimadress som vi var veldig fornøgde med. Ellers har vi hatt Helly Hansen som vi og er ganske fornøgde med, men vil som sagt ha Reima igjen. Tenkte å vere litt tidlig ute å handle dress no når det er salg på vinterdresser. Derfor lurer eg på vanlig pris på en heil Reima (tec?) dress til en 4-åring og kor dei evt har salg? Var en liten tur innom barnas hus, der har dei vel salg no. Men pga sur og sliten 3-åring på slep så var det ikkje så masse eg fikk sett. Men trur det var ca 1100 kr for en dress med 30% rabatt. Stemmer det sånn ca? Er det kanskje bedre å vente til litt seinare i sesongen?
mamma >to gull Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Tror den jeg kjøpte nå for ett par uker siden kostet ord.1299,- og så var det halv pris. (dette var på Reflex). Babyshop og Barnas Hus har foreløpig 'bare' 30%. Det er vel litt ulik pris på de forskjellige dressene, men dette har ikke jeg satt meg så godt inn i:-)
Mrs. Bouquet Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Anbefaler tilbudet på barnihagen.no Da får du dress til 899 kr og det er en ekstra slitesterk modell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå