Liffer Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 1 februari, sex dagar før termin, kom Gunhild till världen 50cm och 3196 gram. Hade rier hemma från halvett på natten och när jag kom in till Ullevål igår morse kl 10 hade jag sex cm åpning redan och 4 timmar senare kom hon ut. Lycka till ni som har er upplevelse kvar!
Selma'har født' Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Gratulerer...jeg har termin idag.Håper det skjer noe snart.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Gratulerer Liffer!!! =D
ValentinesBaby Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Gratulerer såå mye, kos deg med den lille=)
snurkelurke Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Gratulerer så mye! Satser på å slippe å vente altfor lenge før noe skjer her, så tar vi et oppsaltreff igjen! Jeg har pakka bagen, så nå er jeg litt mer klar ihvertfall!
snurkelurke Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 Gratulerer så mye! Satser på å slippe å vente altfor lenge før noe skjer her, så tar vi et oppsaltreff igjen! Jeg har pakka bagen, så nå er jeg litt mer klar ihvertfall!
snurkelurke Skrevet 2. februar 2010 #9 Skrevet 2. februar 2010 gratulerer så mye! det gikk fort! skal se om jeg får litt fortgang i sakene her og, så får vi ta et oppsaltreff igjen snart. kos deg med gundhild så lenge!
mamsen til 1 Skrevet 2. februar 2010 #10 Skrevet 2. februar 2010 Grattis till lilltjejen! Då får vi hoppas att vi andra kommer efter om inte alltför länge. Hoppas att vi kan ta en fika snart igen. //Jennie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå