Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

for første gang.. Er 9+5 i dag og håper at alt står bra til.. Ganske spent og nervøs...

Kryss fingrene for oss da!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser både fingre og tær og ber knøttet gjøre det samme , selv om det ikke er mye fingre og tær der :P

Skrevet

skal oxo på ul i dag er bare 7 jeg da, er nervøs.... men krysser selfølgelig fingerene for deg=)

Skrevet

Krysser fingrene;) Går så bra skal du se! Blir spennede å høre fra deg.!

Skrevet

Tusen takk alle sammen!!!

Vi fikk se en liten tass på 3 cm, hjertet slo og den beveget litt på de små armene og benene.

HERLIG!!!!!!

Hun sa og at siden jeg var 10 uker og vi hadde sett at hjertet slo, jeg har ikke hatt noen blødninger eller problemer, så var sjansen for at det skulle gå galt ca 2%!!!!!

HURRA!!! Er SÅ lettet og glad! Fikk med oss to bilder hjem og det er helt rart å tenke på at den lille tassen der bor inni magen min.. Ah.. det var virkelig verdt pengene altså, og anbefales til alle som har muligheten til å ta privat ul!

Og det gjør det litt bedre når jeg ligger her med konstant kvalme og syns synd på meg selv;)

Skrevet

hvordan gikk det?

Skrevet

Gratulerer=) heldig du=)

Skulle oxo på tidlig ul, men møtte på en sur k.. i disken så fikk ny time torsdag.. gruer meg.....hærlig å se lille spiren med et bankende hjerte!!!!!!

Skrevet

Så bra nora pernille :)

Jeg ble overrasket over hvor mye man kan se så tidlig jeg og hvor mye den lille ligner på et menneske. De er så søte :) Håper det går bra for oss begge fremover og at vi kan følge hverandre videre :)

Skrevet

Veldig hyggelig lesning:) Spesielt det med at marginene er på vår side nå!! Kommer selv til å leve lenge på den ul jeg var på for noen dager siden, så fantastisk å se den lille i magen. Helt utrolig å tenke på at det bor en liten baby inni oss uten at vi kjenner det (bortsett fra alle "plagene" da.)

Skrevet

Ja, dette skal gå bra!!! For oss alle!! Gleder meg til vi kan henge på 2.tri..:) hehe

Når hjerteaktivitet er påvist øker sjansene MASSE!

Så vi må bare NYTE tiden fremover!!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...