Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aaah , hver natt nå i over en uke har jeg hatt mareritt .. Og ja , selvfølgelig gjelder det barn , eller graviditeten .. Det er så fælt , og av og til er det så ille at jeg våkner og hylgriner .. Det er på morgenen jeg har marerittene , spesielt etter at samboeren min har reist på jobb ..

Guffent !

Flere som har mye mareritt ? Har lest at dette er normalt for gravide , særlig kanskje fordi man bekymrer seg mye og kanskje særlig tenker mye når man våkner eller skal sove ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har og hatt en del mareritt, noe jeg aldri har til vanlig... Også drømmer jeg masse rart som jeg husker godt når jeg våkner.. Merkelig det der...

Skrevet

Jeg drømmer stadig vekk at jeg rømmer fra noe.. blir jaget:S

Skrevet

Jeg drømmer stadig vekk at jeg rømmer fra noe.. blir jaget:S

Skrevet

Hadde noen merkelige mareritt med de to andre, har ikke hatt noen med spiren ennå. Drømte en natt med første mann at jeg fikk tvillinger, men at jeg ikke ville ha jenten, så jeg hev henne i et boss spann og tok gutten med hjem... Da våknet jeg med passe bra dårlig samvittighet over spiren i magen. (som viste seg å bli en gutt)

Skrevet

Jeg har også hatt mye mareritt de siste dagenen.. Skikleig ekkelt.. Hadde ikke noe sånt med førstemann..

Skrevet

Jeg har også hatt mye mareritt de siste dagenen.. Skikkelig ekkelt.. Hadde ikke noe sånt med førstemann..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...