^Perlen^ Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 elise 280283 øyvind 270383 sammen har vi en gutt født oktober 06 --------------------------------------------------------------- dette er hva dere så: magica fra tryll så jente monica*84*ønsker så jente sanna28 så en gutt 82 så en jente Leeila så en jente - men fikk svakt også opp en gutt blackpearl så en jente hun også JM sa det var uten tvil en gutt denne gangen også - og jeg skjønner ingenting - for hadde selv en så sterk jentefølelse denne gang Men jeg ble satt frem ift termin også - så ny termin er 29.06.10. - selv får jeg det ikke til å stemme - og tror heller riktig termin må være 06.06.10. - Opplvede nemlig det samme med første barn - og han kom fire uker "for tidlig" - selv følte vi at vi var lengre på vei hele tiden.. så denne gangen forbereder vi oss iallflal på at det kanskje skjer før denne gangen også -og at blødningen som vi trodde var siste mens - egentlig var noe annet. Unasett: tusen takk for svar alle
^Perlen^ Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 14. februar 2010 dytter frem igjen - for jeg klarer ikke slå meg til ro med at det er en liten guttebebis på vei Kan jm rett og slett sett feil?
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 de fleste sa gutt til meg også... men jeg får faktisk jente... Jeg hadde en følelse av at det var gutt, men det er fordi alle sa at det var en gutt! Men ett jentebarn er like velkomment som ett guttebarn! ) Ja jordmødre kan se feil, men om det viste seg klart å tydelig så er det vell gutt du har i magen din! Du kan spå deg selv med ring om du ønsker... Den har stemt til meg iallefall!
^Perlen^ Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2010 tusen takk for svar! Ja, det har jo absolutt ingenting og si - synes det er stor stas bare å få enda et friskt og fint barn:) Men var bare såå sikker på motsatt utfall - hehe.. Jeg har tatt ringtesten over magen og den går tydelig frem og tilbake. Mitt forrige svangerskap gikk den i sirkel og vi fikk da en gutt. Har veldig lyst til å ta enda en ultralyd bare for å sjekke - men jm hadde sikkert rett... selvom hun ikke viste oss noe tydelig "utstyr" da bebien vår lå litt dårlig til Så får vel bare vente og se.... muligens ta en ul til om nysgjerrighetene blir for stor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå