Gå til innhold

Hormoner + Barnehage....

Villemo -- Twins og Storebror!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat kommet hjem fra barnehagen, vært å levert treåringen. Ble stående å snakke med 3-4 av de ansatte (var veldig rolig så de hadde tid til å slå av en prat) mens gutten min satt seg ned ved et bord og begynnte å klippe og sånn.

Kom noen andre gutter springende (noen som jeg ser på som skikkelige rabagaster hvertfall) bort til meg og lurte på om jeg hadde baby i magen osv, jada svarer jeg, jeg har to! Dette var veldig interessant syntes de og de begynnte å ta på magen for å kjenne om de sparket og sånn, noe som forsåvidt også gikk helt fint helt til de begynnte å dunke å slå.

Var jo ikke hardt eller noe så jeg sto egentlig der og forklarte med rolig stemme at de ikke måtte slå magen for da fikk babyene vondt osv da treåringen plutselig fikk dette med seg! Og han ble så sint! Begynnte å hylgrine og kjefte på disse andre store guttene som selvfølgelig gav seg og ble geleida vekk av en ansatt.

Men da var jo slusene åpnet for min del! Ble så rørt over kommende storebroren som skulle beskytte mammaen og babyene sine, så ble stående der å strigråte...

Hormonene råder for fullt ja!

Nå skal det nevnes at det ble lite søvn i natt men alikevel! :-P Tror jeg skal legge meg nedpå litt å tørke tårene som bare ikke vil gi seg i dag.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en tøff storebror, det blir nok ikke siste gangen han stiller opp for søskenene sine:)

Skrevet

Så søt da :) skjønner godt du ble rørt jeg... Må le litt også, tenker på det oppstyret med lillegutt som hylte og gråt og du som gråt og de andre guttene helt forfjamset sikkert :) hva gjorde de ansatte?

Skrevet

Hehe! De fikk tatt bort de andre guttene ganska fort så jeg klarte å holde meg til de var borte da :-P Hun ene ansatte ble kjemperørt hun også og kom og gav meg en klem ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...