Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Nå har jeg ringt jobben og sagt jeg ikke kommer. Samboer er syk ( han har barnet på dagtid) sier han. Spydde igår, kaldsvetter og fryser idag. Kvalm og vondt i magen sier han.. Vi har ingen andre å passe barnet vårt. Jeg får så fryktelig fort dårlig samvittighet bare, når jeg ikke drar på jobb!
Gjest 5 andre Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Hadde blitt hjemme. Mannen min er hjemme med minste hvis jeg er ordentlig klein, og jeg hadde selvfølgelig avlastet han hvis han var syk...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Hvis han virkelig er syk ville jeg vært hjemme om jeg ikke kunne skaffet annen barnepass, men om han bare er i litt dårlig form ville jeg gått på jobb. Ellers er regelen hos oss at om man er for syk til å se etter ungene holder man seg på soverummet, eventuelt badet for å spy, uten TV eller data. Da er det ikke så fristende å ta en ekstra dag på sofaen.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Syk barnepasser gir deg til og med rett til å være hjemme.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Har ingen andre som kan passe, de er på jobb selv. Vi har en aktiv ettåring som skal passes på, så om han ikke klarer føler jeg at jeg må trå til Er bare redd jobben tror jeg "skulker" unna eller noe. Han får pent holde senga idag ja, siden han er så dårlig som han påstår.
Gjest Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 hehe, dere er såpass tilbøyelige til å lyve og utnytte den andre at dere må straffe hverandre med null tilgang til tv og pc under sykdom:) Hadde mannen min prøvd å nekte meg til hjernedød underholdning fordi jeg var syk og han måtte passe på barnet vårt hadde jeg blitt rimelig forbanna.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Så fordi man er for syk til å løpe etter en unge, leke med h*n, stelle, trøste, mate osv. osv. skal man kjede vettet av seg. Krever ufattelig mye mindre å stirre på tv enn å passe en unge. Rart. Ikke bare skal du være syk, du skal lide unødvendig mye i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 Hehe, neida. Jeg er ikke såå streng. Er forskjell på å sitte stille foran pc/tv og på å løpe etter en ettåring som river ned halve huset. Han sover enda så Det er da helt vanlig å se på tv mens man er syk, regner jeg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå