Gå til innhold

Lillemann kaster opp igjen!! Under en uke siden han ble frisk jo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så her at flere hadde småtroll som fikk omgangsyken kort tid etter de ble frisk.HVORFOR?

Åhh,han fikk den først,så ble vi andre i huset smittet en etter en,men mini hadde det en HEL uke.I går begynte det jammen på'n igjen med oppkast. Får vi andre det også igjen da tro? Syntes legen sa vi var imune etter vi hadde hadd det jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe dritt altså. Har opplevd det med min eldste også. Men, jeg ble ikke smittet igjen. Man skal jo som regel være immun noen uker i allefall etter man har hatt det.

Skrevet

Hun ene jenta her i huset har kastet opp flere ganger i det siste, hun blir frisk og er det noen dager før det begynner igjen. Hun har smittet en og to andre her i huset, men resten har klart oss.

Det har vist kommet en eller annet omgangsyke som er vanskelig å bli kvitt og som smitter mye sier min mann. Jeg vet ikke hva den heter. Men man må bare vaske og vaske, og desinfisere. Min mann sier at det jeg nesten er imun mot slike ting, for når noen kaster opp her i huset så står jeg med klor flaska i den ene hånden. Alt blir vasket en gang eller flere. (nå er det mest pga at klor overdøver oppkastlukta at jeg gjør det, for jeg brekker meg når jeg lukter oppkast. Men tydeligvis effektivt når det er så få som blir smitta her i huset. Det sover tross alt 3 barn på det rommet som hun som kaster opp holder til)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...