mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Jepp, da kom den helvettes tanta... Alltid like koselig å våkne til hun!! Jeg hater symptomer, blir like lurt hver gang!! Jaja... får bare bli ferdi med TR så er vi klar for neste runde Lykke til dere andre
Luna har født. Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Amen!!! Her kom hun også ubuden takk 4 dager før hun skulle også... Jeg skjønner mindre og mindre jeg. Har alltid vært presis, alltid kort syklus, alltid lite EL symptomer, blitt lett gravid mm. Nå er jeg tydeligvis eldre ja. Bare rot med sykluser, masse teite symptomer både på EL og Tanta...og ingen spire sitter. Er jammen meg stor forandring på 7 år ja........ Begge mine barn satt på første forsøk, og nå tenkte vi at det hadde passet med en liten attpåklatt.... Men kan jo ikke klage heller. Har to flotte herlige gutter, en til blir å regne for bonus! Lykke til i neste pp.
Ida* Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Det var veldig synd å lese, vet akkurat hvordan du har det Teit det der med falske symptomer, hver minste ting får oss til å håpe... Like skuffet hver eneste gang! Men - massemasse lykke til neste pp!!! Plutselig skjer det vet du =)
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2010 Ja, blir bare deppa av det hele! Men gleder meg til den dagen jeg får positiv test!! Drømmer om den dagen Jeg er sååå veldig klar for å få barn nå, kan ikke vente! så denne pp skal jeg ikke tenke på alle symptomene! for vet hvor skuffet jeg blir når TR kommer.. Håper du har rett Ida* =) Er så glad for BIM! så godt å få lufte ting her inne, uten at folk syns man er sprø hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå