Gå til innhold

satt i gang

lolita82

Anbefalte innlegg

hei.

jeg får beskjed til torsdag når jeg blir satt i gang, er da i uke 37.

noen som har noen erfaringer ang dette, om hvor lang tid det kan ta, hvor lenge de vil jeg skal gå med to inne i magen....

kan sikkert vente til torsdag med svar, men er så spent, og gleder meg virkelig til å få de ut;)

Dette skjer forresten på sykehuset i østfold, hvis det er noen forskjell fra sykehus til sykehus.

Fortsetter under...

Jeg ble satt igang forrige svangerskap pga lite forstervann, men det var med en unge da:)

Jeg tok først en stresstest på ungen på torsdag for å sjekke om hun tålte rier, og da fikk jeg litt rier, men ble sendt hjem, så jeg kunne sove hjemme den natta:)

Dro tilbake dagen etter, og da begynte de med og sette inn ett ballongkateter, noe jeg gikk med ett døgn uten at noe skjedde, bortsett fra at jeg hadde små rier.

På lørdag fikk jeg da modningspiller, en på morgenen og en litt senere på dagen. Og natt til søndag satte det igang for fullt.

Men siden min unge lå i seteleie, og jeg var dønn sliten da fødselen satte igang for fullt, så ble det haste ks på meg midt på dagen søndag...

Jeg ble å satt igang i uke 37, men som sagt så hadde jeg den gang bare en unge, så vet ikke om det er det samme med 2, og heller ikke om de bruker samme metode.

Men jeg syntes også at jeg fikk litt dårlig info fra sykehuset før jeg ble satt igang, men fikk grei info underveis. Men jeg trodde ting skulle gå litt fortere når de satte igang enn det det gjorde med meg.

Men dette er også forskjell fra person til person:)

Lykke til:)

Hei. Jeg venter også tvillinger og skal føde på sykehuset i Østfold:-) Er 36 uker nå. På forrrige kontroll (forrige uke) fikk jeg beskjed om at det er vanlig å sette i gang 1-2 uker før termin på SØF. Det er vissnok forskjellig fra sykehus til sykehus. Legen sa ihvertfall til meg at hvis alt fortsatte å være bra med tvillingene kunne jeg regne med å gå fram til uke 39 før de satte igang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...