Gå til innhold

Noen som har vært på Østersund Camping?Eller har tips på en bra camping i Sverige?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært der.

Var ok det. Svær camping men maaaange kjempeflotte og ulike lekeplasser. Fult av småbarnsfamilier i alle retninger.

Veldig trangt mellom vognene!

Vi var der i to døgn tror jeg. Ruslet rundt mellom de ulike lekeplassene og var i svømmehallen.

Sanitæren som var nærmest oss kunne nok godt blitt pusset opp.

Garderoben til svømmehallen var nyopppusset, om jeg husker riktig.

Fult av nordmenn der.

Campingplassene i Sverige har generelt sett en _mye_ bedre standard enn her i Norge på alle plan. Kan ikke komme på noen jeg ikke vil anbefale egentlig. (Vi har bare vært i den nordre delen da, fra ca Østersund området og opp)

Det eneste negative jeg kan komme på er at enkelte av de har mosqitos (mygg) svære som bombefly!! Husker spes en i Ka.... et eller annet. Helt nord, en by midt i skogen. Gammel gruveby. Der så og hørte vi at de kom.

Men plassen hadde god humor og hadde laget bla t-skjorter med bilder av de på. (De var så store at jeg kan si de lignet på bildet) Det er kjedelig da!!

Vi kunne ikke sitte ute om kvelden, og når vi prøvde det utendørs svømmeanlegget dagen etterpå satt folk flest med "grilldressene" trukket godt opp over ørene om de ikke badet :/

Har sett det på film i ettertid og det ser bare rart ut, hehe.

Så stenger campingene ofte tidlig på kvelden. Vi brant oss skikkelig på det en gang vi skulle kjørte i full fart fra nord og hjem. Måtte sove i ei "lomme" og følte oss ikke trygge!! Enda vi var flere. Pysete jeg da.

Så er det rent herlig å kunne bestille rundstykker om ettermiddagen og hente det ferskt til frokost morgenen etter.

Eller var det kun i DK?

Jeg har vært der.

Var ok det. Svær camping men maaaange kjempeflotte og ulike lekeplasser. Fult av småbarnsfamilier i alle retninger.

Veldig trangt mellom vognene!

Vi var der i to døgn tror jeg. Ruslet rundt mellom de ulike lekeplassene og var i svømmehallen.

Sanitæren som var nærmest oss kunne nok godt blitt pusset opp.

Garderoben til svømmehallen var nyopppusset, om jeg husker riktig.

Fult av nordmenn der.

Campingplassene i Sverige har generelt sett en _mye_ bedre standard enn her i Norge på alle plan. Kan ikke komme på noen jeg ikke vil anbefale egentlig. (Vi har bare vært i den nordre delen da, fra ca Østersund området og opp)

Det eneste negative jeg kan komme på er at enkelte av de har mosqitos (mygg) svære som bombefly!! Husker spes en i Ka.... et eller annet. Helt nord, en by midt i skogen. Gammel gruveby. Der så og hørte vi at de kom.

Men plassen hadde god humor og hadde laget bla t-skjorter med bilder av de på. (De var så store at jeg kan si de lignet på bildet) Det er kjedelig da!!

Vi kunne ikke sitte ute om kvelden, og når vi prøvde det utendørs svømmeanlegget dagen etterpå satt folk flest med "grilldressene" trukket godt opp over ørene om de ikke badet :/

Har sett det på film i ettertid og det ser bare rart ut, hehe.

Så stenger campingene ofte tidlig på kvelden. Vi brant oss skikkelig på det en gang vi skulle kjørte i full fart fra nord og hjem. Måtte sove i ei "lomme" og følte oss ikke trygge!! Enda vi var flere. Pysete jeg da.

Så er det rent herlig å kunne bestille rundstykker om ettermiddagen og hente det ferskt til frokost morgenen etter.

Eller var det kun i DK?

Misunner deg å dra på tur med vogn. Det er så herlig, for en frihetsfølelse! Trenger jo strengt tatt ikke planlegge noe. Bare reise etter vær eller fornøyelser ;) Liker dere ikke en camping er det bare å dra dagen etter, liker dere en ekstra god er det jo fritt på hvor lenge en blir. Nice!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...