MK73 Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 ...det var mye støy og jeg hadde ikke lett for å notere da jeg snakket med klinikken på telefonen idag om videre medisinering etter UL - og derfor må jeg bare dobbeltsjekke med dere. Jeg har for første gang kort regime, og har et litt halvdumt kontrollspørsmål: Den dagen man tar EL-sprøyta, da skal man kun ta EL-sprøyta, ikke sant? Man skal ikke ta noen andre medisiner? (På langt regime så sprayet jeg om morgenen og ettermiddagen før EL-sprøyta, tror jeg - men det blir jo annerledes nå når jeg kun tar Orgalutran en gang for dagen...)
lure Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Hei jeg har akurat satt el-sprøyta,er vist veldig nøye på klokkeslett. Tok de andre sprøytene som vanlig i dag tidlig. Men det er meg da, vet ikke hvordan andre gjør det. Så var kanskje ikke mye til hjelp
Millamolly Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Hmm.. tror jeg tok cetrotide (samme som den du tar tror jeg, som tilsvarer spray) på morgenen den dagen jeg satte EL-sprøyta.
venter_på_deg_lille_venn Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Jeg skal ta Cetrotide den dagen jeg skal sette EL sprøyten ihvertfall... Men, ring å spør:)
sommerbaby<3 Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Hei Jeg tok siste dose med Gonal F og Orgalutran dagen før, og kun eggløsningssprøyte den akutelle dagen. Det har jeg gjort både på langt og kort regime. Ville ring å sjekket for å være sikker Lykke til!
MK73 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2010 Takk skal dere ha, alle sammen! Jeg gjorde som deg, Sundaygirl. Grunnen til at jeg måtte sjekke var at jeg alltid har brukt spray før - så ble plutselig usikker :-) Men nå er EL-sprøyta satt, og uttaket nærmer seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå