pifi med tre nurk Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Det finnes vel sikkert mange spørsmål om dette... men jeg prøver allikevel... hovr tidlig er det mulig å se embryo og hjerteaktivitet på ul? Sist var jeg på tidlig ul i det jeg mener å huske var uke 8-9 og da så jeg helt klart en liten "bønne" med bankende hjerte! Nå er jeg 5+4 og merker at jeg ønsker en bekreftelse på at ting der inne i magen er bra.. men det er jo så tidlig enda... så, hvor tidlig har dere vært på ul og sett noe?
Gjest Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 vi var på ul på 6 + 3.. da såg vi en liten bønne med bra hjerterytme.. så vi var kjempe fornøyde..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Hjertet starter som regel å slå iløpet av uke 6, men hadde jeg vært deg hadde jeg nok drøyd det til jeg var 7 uker på vei siden det er mange som opplever at hjertet ikke har startet enda første gangen og derfor må grue seg og vente en hel uke på neste UL..
MK73 Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Vent til du er 7 uker på vei, da er det mye større sannsynlighet for å få se et bankende hjerte :-) Det er derfor den tidlige ULen i IVF-svangerskap finner sted i 8. uke.
FanteGuri Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Jeg var på tidlig UL i uke 6, kunne tydelig se et bankende hjerte :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå