nurkisimaven Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Hm..jeg får en rar utflod..og murringer..hvis det var eggløsninga jeg fikk;)..åså en dag etter blødde jeg litt?... Like dårlig i gamet som deg:P
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2010 Hehe. Ja tenkte jeg måtte finne utav dette nå, for jeg tror helt ærlig ikke på at det kun er smerter/murring, utflod, temperatur og livmortappen som er tegnene. Med alle disse hormonene, så må det da finnes andre symptomer der ute, mener jeg!
mimie Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 jeg har ikke hatt noen særlig symptomer før jeg, men nå er jeg på den store symptom-jakten om dagen, og denne mnd var jeg litt støl i magen på den siden jeg har EL (vet hvilken side den kommer på etter jeg har vært på utredning grunnet manglende EL på den ene siden..) Og så begynte jeg å spotte et par dager etter EL denne mnd, og det har ikke stoppet ennå, så nå har jeg spottet i 4 dager.. Ja, så blir jeg helt ko-ko i hodet av hormoner. Kjærsten min må nesten gå med panser drakt og hørselvern når det stormer på som værst.. Og jeg begynner å knurre ikke lenge etter EL.. Denne mnd har jeg begynt med akupunktur, vet ikke det er derfor jeg har merket en forandring i kroppen..
Luna har født. Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 I alle år tidligere har jeg hatt kun et symptom, og det har vært masse EL slim i 1-2 dager. Men nå går jeg helt bananas, litt El slik men veldig mye mindre enn før, masse menssmerter i flere dager, litt kvelm, ømme brystvorter...ja det var vel det hele. Dette skjer hver mnd nå og varer i 4-5 dager. Akkurat nå er jeg midt i mensen og gruer litt for neste EL. Før hadde jeg altså nesten ingen tegn til EL og da ble jeg gravid med en gang, nå blir jeg pokker ikke gravid....men jeg vet det er mulig en cyste på ene eggstokken som kan være roten til alt vondt
Blinkimom Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Mitt sikreste symptom er at jeg blir meget "lysten"... Pokker heller, jeg blir skikkelig kåt.. Kremt! Varer fra ca 3-4 dager før EL til et par dager etter.. Det kan faktisk være litt slitsomt Ellers så har jeg en del stikkinger og murringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå