Lykkelig2 Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Jeg fikk en injeksjon med Pregnyl 5000 forrige mandag kl.10.00. Leste på et nettsted at man kunne teste 10 dager etter. Jeg skal på fest med jobben på fredag og vil ikke drikke om jeg er gravid. Tok en gravidtest i kveld, 8 dager siden sprøyta og den var positiv. Har vondt i brystene, stikker og strekker under armene, er trøtt, masse utflod, stikking og romling i magen. Jeg temper og mandagen jeg satte sprøyta var tempen 36.3. Så steg den jevnt frem til torsdag til 36,9 og der har den ligget siden. Kan pregnylen påvirke temperaturen?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Test igjen fredag morgen, er den pos. da også hadde jeg nok droppet alkohol på festen ;-)
stinemin med tvillinger Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Vanskelig å si, hos meg har jeg fått utslag på el sprøyta på rd 8 og 9.... så ble testen blank igjen(testa hver dag med billigtester, var testoman) og streken kom svakt igjen på rugedag 11 ... en annen gang var el sprøyta ute på rd 7... lykke til:)
Lykkelig2 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2010 Hei stinemin. Lurer på, når streken kom svakt igjen på rugedag 11, var det da fortsatt el sprøyta eller graviditet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå