Gå til innhold

Småfolk? hvilket merke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg fødte jenta mi ble hun matet med ferdigblandet småfolk på sykehuset. Jeg har fortsatt med dette, men nå lurer jeg på om andre har brukt småfolk og så byttet til annet merke? det virker som om lillemor tåler melken bra og derfor er jeg skeptisk til å bytte merke! Grunnen til at jeg vurderer å bytte er at det er så vanskelig å få tak disse kartongene med ferdigblandet! (Vet at jeg kan bruke pulver, men har frem til nå tillatt meg den luksusen med ferdig melk)

Forresten så har lillesnupp avføring bare annenhver dag, men det virker ikke som om hun har vondt i magen, er dette normalt eller er dette akkurat det som gjør at jeg bør prøve et annet merke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruukte også ferdigblandet i starten. Gikk over til hipp eco 1 etter et par uker. Gikk kjempefint.

Det at ungen ikke har avføring hver dag er nok ganske normalt, men om du plages kan du jo begynne med malt.

Jeg har som regel ferdigblandet småfolk i skapet til evn turer, men bruker som sagt hipp til vanlig. ikke merket noe ondter eller forskjell på ungen.

Skrevet

Kunne gjerne tenke meg å prøve ferdigblandet fra Småfolk, men får ikke tak i her. Spar har feridigblandet, men den står det 2 på. Kan vel ikke bruke den på en 2 måneder gammel baby. På den står det jo fra 4 måneder. Hvor kjøper dere? Og kjøper dere småfolk 1 eller 2?

Skrevet

jeg bruker småfolk 1 som man kan gi fra barnet er nyfødt. Jeg ha foreløpig bare funnet disse på Ultra og Meny. Mulig man kan snakke med lokalbutikken og be de ta det inn. I dag kjørte vi rundt til flere butikker, enten hadde de ikke eller så var det utsolgt, derfor tenkte jeg kanskje å prøve noe annet :)

Skrevet

apotekene her har dem, både vitus og sykehusapotek. brukte 1 på piraten ja.

Skrevet

Snuppa vår fikk og ferdigblandet småfolk på sykehuset, men jeg synes det lukter sånn spy av gulpet hennes med den. Så da vi kom hjem skiftet vi til Hipp eco 1 og nå lukter det ingenting :-)

Skrevet

Snuppa vår fikk og ferdigblandet småfolk på sykehuset, men jeg synes det lukter sånn spy av gulpet hennes med den. Så da vi kom hjem skiftet vi til Hipp eco 1 og nå lukter det ingenting :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...