Patetica fåkksi Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Dagen begynte med at jeg løp fra senga og rett inn i terrassedøra, noe som resulterte i KUL og svakt blåmerke i panna, og på grunn av sjokket klarte jeg å smelle armen og skulderen inn i samme glassdør. Etter det har jeg vært i elendig form, kasta opp på kjøpesenter (rakk bare akkurat frem til badet), hodepine og grusomt svimmel. Energien har forsvunnet og jeg behersker såvist evnen til å sitte oppreist med åpne øyne. Masse "nååååååååhh!!" hjelper sikkert.
therehag Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 hm.... burde kanskje skjekke om du har hjernerystelse? syntes synd på deg, men må samtidig innrømme at jeg blir lettet over å høre at det ikke bare er jeg som løper på dører/vinduer;) god bedring da:)
Gjest sug lut Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Gratulerer, da vet du i alle fall at du har en hjerne som skal rystes.
Anne-B. Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Hoffa. Shaken, not stirred. Enda godt det da.
Patetica fåkksi Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2010 Takker for omtanke, men jeg bukker nok ikke siden jeg frykter at det bare forverrer det hele. Jeg har /den/ hodepina og kvalme øverst i halsen, nå tror jeg jeg legger meg på stuegulvet og sovner. Jeg leste om hjernerystelse på nett og fant ut at jeg har alle symptomene, men nekter å tro at en smekk i en glassdør kan forårsake det, så jeg har bestemt meg for at jeg ikke har det, derimot tilfeldigvis fikk spysjuka samtidig som jeg dundra inn i veggen.
Gjest sug lut Skrevet 2. februar 2010 #9 Skrevet 2. februar 2010 Raring. Du vil heller være slått ut av invaderede pjuk-aliens enn av en skikkelig baller-av-stål-skade?
Patetica fåkksi Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2010 Jeg vil helst ikke dra til legen :-S
Gjest sug lut Skrevet 2. februar 2010 #11 Skrevet 2. februar 2010 Tenk om han er dritkjekk? Og bare MÅ se deg dypt inn i øynene?
Patetica fåkksi Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 2. februar 2010 Han er ikke det, han ser ut som en villmann med ustelt svart nisseskjegg. Jeg hadde aldri trodd at den dagen ville komme der jeg har masse riskrem i kjøleskapet men blir kvalm av tanken.
Gjest amandine Skrevet 2. februar 2010 #13 Skrevet 2. februar 2010 Nå skal jeg altså være moderlig border-line formanende her, men du. Altså. Har du hjernerystelse, og det høres vel sånn ut, så må du ta det med ro! Ikke pc-skjerm-titting, ikke lese, ikke tv. Beklager men sånn er livet. Pass på nøtta di! Du har bare én, og det finnes ikke mye reservedeler. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå