Mammaønske Skrevet 1. februar 2010 #1 Del Skrevet 1. februar 2010 Hei hei jenter! Nå har jeg laget ferdig den endelige terminlisten basert på alle termindatoene dere har lagt ut. Jeg håper jeg ikke har gjort noen grove feil. Som tipset fra "anonym" så finnes det allerede ferdige terminlister her på BIM (det viste jeg ikke!) som dere selv kan finne om dere skriver deres egen termin inn på profilen deres og trykker "terminliste" på profilen. Jeg oppforder alle til å gjøre dette, og oppdatere den når dere har vært på ultralyd! Om dere vil fikse på den jeg har laget her så må dere gjerne det, men husk å bare kopiere den NYESTE versjonen, ellers blir det bare rot. Jeg kommer ikke til å lage noen oppdatert versjon, det må dere nok gjøre sev ;-) Morsomme fakta om vår teminliste: - Flest har termin 1., 4., 10. og 12. juli. - To av oss har allerede fått ny dato på ordinær ultralyd. - Om terminlista er rett vil vi føde barn alle dager i juli borsett fra 7 og 9. Ok, here we go ; 1.juli Designerjenta vetja *nr 2 på vei!* cicci85 Budeia82,venter nr 4. Lil M JoanJett 2. juli julibebis Juli nurk 2010 <3 3. juli Frk. Lykke 4. juli Mortil1snart2<3 Jakobs Lyseet Sormila FrkConstanze Sjokolademonster 5. juli Go jenta lykkeliten85 6.juli Tooonje Maags Gulla123 mor fra Averøy 8.juli jada-masa venter nummer 3 gullhøna & spire juli kinder 10 Juli Monnnna engodnr2? Mrs Inked neldia Bolle i ovnen [15. uke] Nøtteliten_venter_nr2=0) 11. juli. new_dawn Silje - Endelig Mamma:) 12.juli 85Anonym Ludi4ka aka Hissigproppen Malinsen saralille Smilemusa soon mamma 13. Juli Grevinnen ♥gutt06♥spireJuli10♥ 14. juli trine beathe heidimor+entil Turbo Turid 15 juli Karry27 m spire KineMarie superspent75gravid Anne-s 16. juli Børnbøøøøørn med bolle i ovnen 17. juli silkeføre 18 juli luna+gravid Mammaønske Lilje1 luna+gravid marimia 19. juli LilleBill MiaS86 noepågang 20 juli Juli4 ...venter... 21.juli babysyk75 22.juli kjærlighetsbarn_2010! 23. juli enlitenpågang lille lotte 24.juli. Julibarnet2010 mørketid HappyMum2 MonaGlisa 25. juli katta76.+tenåringer,1ma.GRAVID maja_73 `Kanutten` 26. juli RedLion77 27.juli Hiba helenpia solbarn Silvi juli83 28.juli Melone83 29 juli frk Nilsen Tredje drøm 30. juli Jaa Ludi4ka aka Hissigproppen meg og Vesla:) +spire:) 31. juli vimsa .-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141374311-endelig-terminliste-for-de-aktive-inne-p%C3%A5-bim-juli/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå