Gå til innhold

Er det mange ute her som har blitt gravid med tvillinger etter innsett av 2 fryse egg?:) Hva er oddsen for begge fester seg ?

Anbefalte innlegg

Har nett fått satt inn 2 fryse egg , og fått positiv graviditetstest ;);)!!!!

Nå venter jeg i spenning til ultralyd om noen uker der de kan se om det er ett eller to som har festet seg :)

Er det noen flere som vil fortelle om ventetiden sin frem til ultralyden , og hvordan er det å få vite om det er ett eller to der ?:)

Takker for svar :)

Fortsetter under...

Hei og GRATULERER!!!! SÅ fantastisk!

Jeg har bare ferskforsøk bak meg, men satt inn 2 egg hver gang. Ble gravid 2 ganger, men begge gangene med ett foster (selv om eggene vat av god kvalitet). Vi mistet begge gangene i MA, og har nå klart det på egenhåndmellom 2. og 3.forsøk! Toro jeg har lest at sjansene for tvillinger (på ferskforsøk) når en setter inn 2, er like under 10%. Lykke til!!!

Eg hugsar lite om statistikk, men vil ønske deg lykke til og tenk så fantastisk uansett om det er ein eller to der inne;) I mi tvillingbarselgruppe var 4 av 5 tvillingpar prøverørs og alle hadde då sjølvsagt fått inn 2 egg! Me fekk inn 2 egg først på eit fryseforsøk - då var det kun eitt som festa seg, men det gjekk diverre gale (det hadde ingenting å gjere med at det var fryseforsøk!). På neste ferskforsøk fekk me igjen 2 egg inn og då festa begge seg, noko som no er tvillinggutar på 2 år. No er eg gravid med ei lita veslesyster og gler meg veldig til å prøve å få ein denne gongen! Men lov å ikkje bli bekymra dersom det er 2 - det går som regel veldig bra i svangerskapet og det er fantastisk stas å få 2 på ein gong!

Lykke, lykke til, dette er spanande;)

Klem

Eg hugsar lite om statistikk, men vil ønske deg lykke til og tenk så fantastisk uansett om det er ein eller to der inne;) I mi tvillingbarselgruppe var 4 av 5 tvillingpar prøverørs og alle hadde då sjølvsagt fått inn 2 egg! Me fekk inn 2 egg først på eit fryseforsøk - då var det kun eitt som festa seg, men det gjekk diverre gale (det hadde ingenting å gjere med at det var fryseforsøk!). På neste ferskforsøk fekk me igjen 2 egg inn og då festa begge seg, noko som no er tvillinggutar på 2 år. No er eg gravid med ei lita veslesyster og gler meg veldig til å prøve å få ein denne gongen! Men lov å ikkje bli bekymra dersom det er 2 - det går som regel veldig bra i svangerskapet og det er fantastisk stas å få 2 på ein gong!

Lykke, lykke til, dette er spanande;)

Vi satte inn 2 egg den 1. oktober og ble gravid med trillinger!!!!!!!

- sjokket på første UL var enormt, og jeg klarte rett og slett ikke å glede meg over svangerskapet. Gikk bare og bekymret meg for alt som kunne gå galt underveis, faren for komplisert svangerskap, prematur fødsel, senskader osv. Det endte med at vi dro til Rigshospitalet i København og fikk gjort en fosterreduksjon der.

Nå er det én frisk og rask og sprell levende baby i magen min, og jeg koser meg med graviditeten og alt det som skjer i kroppen (er 20+1 i dag).

Lykke til :-)

Annonse

Jeg fikk satt inn to fersk egg og venter tvillinger :D Men ved forrige forsøk satte jeg inn tre fersk egg og ingen festet seg. Vil tippe statistikken også avhenger mye av alder og årsaker til hvorfor man sliter med å bli gravid. Med fryseegg er jo også sjansjen mindre enn ved fersk ...

Heia! grattis med positiv test!!!

Jeg fikk satt inn to på frys. Bp viste en hcg på 99 12 dager etter innsett, og hos meg var det bare en som hadde festa seg. Det var visst det mest vanlige ifølge de jeg snakka med på Riksen.

UL 7+4 viste ett bankende hjerte =)

Jeg er nå en lykkelig og utslitt mamma til verdens nydeligste bebis <3 .. og drømmer om flere <3

Jeg ble gravid med tvillinger etter å ha satt inn to egg i 2006. Men dessverre mistet vi den ene jenta vår ved altfor tidlig fødsel..:( Den andre tvillingjenta er frisk og fin. Holder nå på med 4. søskenforsøk.. (denne gangen frys..) og er på dag 4....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...