Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Føler dere at folk forventer at dere skal gå videre å ta en høyere utdanning? for litt over 1 års siden var jeg ferdig utdannet som omsorgssarbeider å begynnte i en jobb jeg trives kjempe godt i. men jeg for ofte høre ting som. Jaja du blir vel ikke lenge i den jobben. Er det ikke på tiden å tenker på en videre utdanning hva tid skal du begynne på skolen. Har alltid svart ja at det skal jeg. helt til det gikk opp for meg at jeg ikke gjør det fordi jeg vil, men fordi andre forventer det
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har fagbrev som barne og ungdoms arbeider, jeg føler ikke at folk forventer at jeg skal ta høyere utdanning, men jeg vurderer det selv for lettere å få jobb, har ikke fast 100% jobb, og har ikke hatt det siden jeg ble ferdig med fagbrevet for 7 år siden. Men nå fikk jeg høre i dag at når jeg er fagarbeider så har jeg krav på å få høyere stilling når jeg har jobbet såpass lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå