Gjest Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Lurer på kjærlighetslivet mitt og kjønn på babyen 080377 og han 050774, termin ca 18 juli 2010 takker og bukker!!
*Bambi + spire* Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Tror du har en liten guttebejbi i magen:) Kjærlighet: Er det noe som har hendt deg i kjærligheten, noe med din nåværende kjæreste, utroskap, en flørt eller har du blitt skuffet på noen måte som gjør at du sliter med å legge det bak deg? Erkeengelen Uriel sier "Dine følelser vil bli helbredet, og dette hjelper deg for å åpne opp for en større kjærlighet. Jeg vil hjelpe deg å forløse mangel på tilgivelse fra ditt hjerte og sinn". Jeg føler meg ikke så såret, mer som om at jeg har gjort noe galt, eller at begge har gjort en feil..Noe av grunnen tl at du sliter med og tilgi eller legge det som har hendt bak deg er at du føler at noe har blitt holdt skjult, du vet ikke ALT. Engelen Bridgette bekrefter dette " Forsiktighet er påkrevet. Se dypere inn i denne situasjonen før du fortsetter". Du vet selv hvilken situasjon de gjelder, du burde snakke med alle involverte. Denne situajsonen blokkerer for kjærligheten slik at den ikke kommer ordentlig fram. Det ser lysere ut, det blir en bedre periode og du skal fortsette og satste ifølge engelen Mystique "Fortsett å satse fremover og ta ikke nei til svar. Forvent mirakuløse hendelser." Det ser også ut som at det er tid for at dere skal gjøre noe nytt sammen, fnn en felles hobby, ta et swing kurs sammen eller bli medlem i en klatreklubb, finn en hobby! La noen kort på deg, håper det kan være til hjelp med litt engleveiledning! Kan du se når i februar jeg tester positivt, om det blir midt i mnd eller i slutten? Og blir det en jente eller en gutt? Hvor lang tid går det før vi får nr 2? Og ser du noe jobb? Takk:) 30.11.87
*Bambi + spire* Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Tror du har en liten guttebejbi i magen:) Kjærlighet: Er det noe som har hendt deg i kjærligheten, noe med din nåværende kjæreste, utroskap, en flørt eller har du blitt skuffet på noen måte som gjør at du sliter med å legge det bak deg? Erkeengelen Uriel sier "Dine følelser vil bli helbredet, og dette hjelper deg for å åpne opp for en større kjærlighet. Jeg vil hjelpe deg å forløse mangel på tilgivelse fra ditt hjerte og sinn". Jeg føler meg ikke så såret, mer som om at jeg har gjort noe galt, eller at begge har gjort en feil..Noe av grunnen tl at du sliter med og tilgi eller legge det som har hendt bak deg er at du føler at noe har blitt holdt skjult, du vet ikke ALT. Engelen Bridgette bekrefter dette " Forsiktighet er påkrevet. Se dypere inn i denne situasjonen før du fortsetter". Du vet selv hvilken situasjon de gjelder, du burde snakke med alle involverte. Denne situajsonen blokkerer for kjærligheten slik at den ikke kommer ordentlig fram. Det ser lysere ut, det blir en bedre periode og du skal fortsette og satste ifølge engelen Mystique "Fortsett å satse fremover og ta ikke nei til svar. Forvent mirakuløse hendelser." Det ser også ut som at det er tid for at dere skal gjøre noe nytt sammen, fnn en felles hobby, ta et swing kurs sammen eller bli medlem i en klatreklubb, finn en hobby! La noen kort på deg, håper det kan være til hjelp med litt engleveiledning! Kan du se når i februar jeg tester positivt, om det blir midt i mnd eller i slutten? Og blir det en jente eller en gutt? Hvor lang tid går det før vi får nr 2? Og ser du noe jobb? Takk:) 30.11.87
Gjest Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 tusen tusen takk *Bambi* du har veldig rett i engleveiledningen din og jeg tar alt sammen til meg Jeg føler svik, men innerst inne så ønsker jeg heller ikke miste han, men han er i et annet land og svarer ikke på mail når jeg kontakter han, så alt er litt opp til han.. føler du han har gitt meg opp eller kommer han til å ta kontakt igjen med meg? jeg er veldig usikker på hans følelser, men håper de ikke er borte... jeg har to jenter fra før, så hadde vært morro med en liten gutt siden dette nok er mitt siste barn... jeg føler du kan få positiv test i slutten av mnden, når har du ikm? 19 kommer inn i hodet mitt.. tror du får en gutt nå først og en jente til senere, føler du kan få to tette om du ikke er forsiktig eller om du ønsker det:) ifht jobb så får jeg opp at det er litt på hold, vet ikke om du er arbeidsledig eller ser deg om etter noe annet, men endringen kommer snart og du vil få en økonomisk ro rundt deg. mulig du også får hjelpe av en mann, far, kjærste eller bekjent til å finne den økonomiske stabiliteten. lykke til!!
magica fra tryll Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Hei du! Får også gutt på deg jeg... Trakk runer på deg,-og de snakker alle rundt samme tema. Tålmodighet. Du kan ikke tvinge fram vekst,men må vente og bare forberede grunnen. Se på deg selv din egen rolle i ting og lær det du skal av situasjonen.Men det er generelt vente, vente og mer vente...uff,-litt slitsomt, men det blir som det skal. Jeg ser ikke klart om du og barnefar blir sammen igjen,-det er akkurat som om det ikke er riktig tidspunkt for det spørsmålet, det avhenger av hvordan du forholder deg til situasjonen fremover. Jeg er født 291266,-se gjerne på meg tilbake:) Klem
*Bambi + spire* Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 Det jeg føler umiddelbart er at dere trenger litt tid fra hverandre, føler at dere har vært sammen lenge og at spesiellt han trenger tid til å finne seg selv igjen,.. Jeg har en følelse på at til våren så skjer det en endring, han tar mer og mer kontakt og dere starter litt på nytt, men kun hvis du vil..det er akkurat som at dette er en periode i livet ditt som ikke er forhåndsbestemt, her kan du styre alt selv, og selv bestemme utfallet ting blir slik som du ønsker. Du må bare finne ut hva du virkelig vil først! Du er en sterk jente, det kjenner jeg, med mye mot og lifserfaring i forhold til din alder.. Masse lykke til med alt:) Du skal få tilbakemelding i slutten av mnd når jeg har testet positivt!!:) Tror jeg har ikm rundt15-19... har hatt litt syklustull forige mnd.
Gjest Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 tusen takk magica fra tryll, er sånn jeg kjenner det også at jeg må vente. jeg har en side i meg som håper han jobber med segselv i denne "pausen" og finner ut av ting for segselv så vi kan forsette, men så har jeg en annen side som bare er glad for at jeg må vente for da blir det lettere å avslutte, for mine følelser dør uten næring.. men jeg kjenner også at det ikke er rett tid å finne ut av om det blir oss, så er vel derfor jeg ikke tar noe valg noe jeg skal se på, eller ønsker du bare generelt?? klem
Gjest Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 takk *Bambi* du har nok rett i at vi trenger tid fra hverandre, selv om vi ikke har skjønt det selv heller, men har hatt et fryktelig tøft år bak oss, og jeg håper at han bare lander på beina og ikke roter seg mer ned i dritten sin uansett om det blir oss eller ikke jg føler som jeg skrev lenger opp her til Magica at det til syvende og sist er jeg som velger her, for jeg tror nok han kommer frem til at han vil ha oss når han bare har fått puste rommet sitt.. men mine følelser dør uten næring og jeg er veldig ferdig med alt tullet vi har hatt de siste årene, så om vi skal finne ut av noe sammen må det store endringer til fra hans side.. og jeg har ikke helt tro på at det kommer men tiden er ikke inne for valg, så jeg har slått meg til ro med å vente og kose meg med jentene mine:)))) gleder meg til å høre hvordan det går med deg i slutten av mnden!! tvi tvi!! klem
Skyfrihimmel Skrevet 2. februar 2010 #9 Skrevet 2. februar 2010 Hei Får opp at ting tar litt tid,han bruker lang tid. Får opp han er en person, som "sitter på en bombe":) en litt dominernede type,som ser litt for mye bak å ikke fremover,tror det kommer litt skuffelser med han. Men det er lys i enden av tunnelen å du klarer deg:) Lykke til! Tror det er en gutt i magen din:) Hva ser du på meg? blir det flere barn på meg? ...akkurt født da:) Hva ser du ang jobb?
magica fra tryll Skrevet 2. februar 2010 #10 Skrevet 2. februar 2010 Tror bare jeg ønsker sånn litt generelt,jeg:) I første omgang...hehe. Tol deg: Ja, når avgjørelsen er tatt, kommer rett handling av seg selv...
Gjest Skrevet 2. februar 2010 #11 Skrevet 2. februar 2010 gud nå ble jeg nysgjerrig "sitter på en bombe" ??? kan ikke være mer han skjuler for meg enn det jeg har funnet ut eller?? uff ja har kommet mye skuffelser med han, og du har rett i at han ikke klarer se fremover i det heeeeeeeeele tatt.. så du føler jeg går videre alene sånn jeg ser det.. og er vel det jeg begynner å tro også.. men jeg har vondt for å gi slipp pga de to barna vi snart har sammen ... en gutt er hjertlig velkommen i høneflokken vår hehe kan jeg få en dato på deg? lettere å koble meg opp på deg da )))) takk og klem
Skyfrihimmel Skrevet 2. februar 2010 #12 Skrevet 2. februar 2010 Ikke meningen å kuppe noen tråde,men ville du sett på meg magica?? Kan evt se tilbake(litt i ammetåke om dagen da,men gjør så godt jeg kan:))
Skyfrihimmel Skrevet 2. februar 2010 #13 Skrevet 2. februar 2010 "sitter på en bombe" hehe kan virke litt skummel den der:) En person med en del sinne,kanskje innestengt sinne,som kan eksplodere,vist det er lettere å forstå? ja jeg tror du går alene,eller verfall det som er det beste valget,for han vil skuffe deg,tror jeg min dato er 300482
Gjest Skrevet 3. februar 2010 #14 Skrevet 3. februar 2010 hei magica, sliter så med denne siden om dagen, så beklager at ting tok tid!! får veldig fine kort på deg, ser at det har vært litt endringer i familielivet den siste tiden, men dere har masse styrke og det kommer ikke frem noe negativt egentlig, bare endringer og transformasjoner på et positivt plan, som gjør dere til en sterkere unit. her og nå så ser jeg deg som en veldig sterk kvinne med masse energi og glede,du er familiekjær og har vel ønske om at ting skal utvikle seg litt forterer enn det gjør. det kommer inn en uventet endring her også og at ting vil stå litt stille, men dere vil mestre denne utfordringen og ikke tape på den. mulig det har noe med økonomi å gjøre. får ikke så veldig klart svar på det. og i tiden fremover så ser jeg familieforøkelse, vet ikke om du prøver å bli gravid eller om noen i din nære familie venter barn, men barn kommer. og jeg føler vel også at om du ønsker deg flere barn så kommer det ei jente til med litt tid. kortene jeg fikk på deg var veldig familieorienterte og jeg føler at det er der tankene dine ligger litt om dagen, du er trygg og sikker i deg selv og kan få til ALT du måtte ønske deg!! er lenge siden jeg har lagt generelle legg, så ta alt med en klype salt ha en fin fin dag! klem
Gjest Skrevet 3. februar 2010 #15 Skrevet 3. februar 2010 hei, skrev masse til deg før i dag -☆-82- men denne siden er så teit så alt ble borte men men prøver igjen jeg skølnner hva du mener med sitter på en bombe, og han har nok mye innestengte følelser, jeg håper bare han snart starter å deale med de istedet for å drive å rømme fra de.. jeg er ikke klar til å gå videre enda, så tiden fremover vil vise hva som skjer.. jeg vet jeg kan bli skuffet om han ikke gjør noe positivt med livet sitt, så da går jeg ikke tilbake, men om han gjør noen endringer så har jeg håp om at vi kan få det til.. har du noen ide om når jeg hører fra han igejn? jeg ser ett barn til på deg inne ikke alt for mange år.. ei jente ifht jobb, så ser det ut til at du kan finne noe om du leter som passer deg godt, føler det er litt skift arbeid muligens.. noe som er vekslende og utfordrende ivertfall
magica fra tryll Skrevet 4. februar 2010 #16 Skrevet 4. februar 2010 Tusen takk,kjære du! Det stemmer nok bra det du sier. Det store spørsmålet er liksom om vi velger å få en til eller ikke,-luksusproblem egentlig(spesielt når man er over 40 har jeg skjønt hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå