Gå til innhold

weeeh endelig har jeg fått time til ordinær=D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, så heldig da!! GRATULERER!!

Var på første kontroll torsdag nå før helga, og da ble papirene mine sendt til sykehuset! Merker allerede at jeg nærmest løper til postkassen, selv om der kun er få dager siden det ble sendt! Mulig jeg er litt vel optimistisk :D Tok det lang tid før du fikk innkallelse?

Ååååå - så artig :-D

Jeg skal til legen på tirsdag, og gleder meg masse.

Men har fått en kikk på den lille allerede, hi hi hi

var på ultralyd i uke 9 (uke 11 nå) og så da en liten krabat som beveget seg rundt og så helt fin ut så langt i alle fall :-D

Masse lykke til!!!

hihi Dorris1980 jeg og har sett min et par ganger allerde;o) uke 7, uke 10, uke 11-12 og uke 13 egentlig tilfeldig, men legen på kontoret ved siden av min fastlege har ul apparat..hihihi så jah når hu ikke fant hjertelyden bar det inn for å sjekke;o) til nå ser det bra ut her og, men gleder meg veldig til å få mer info=)

Annonse

jeg fikk også idag, bare en uke etter, fornøyd. skal 12 mars. da er jeg vel i uke 19, men jeg sniker meg til en til imorgern jeg, er i 14 uke nå. gleder meg:)bare håper alt er bra, er jo diverse ting som skal studeres:)

Dorris1980 : jeg holder til i bergen jeg=) du da? jeg har hatt litt tettere oppfølging etter en miss i fjor, mistet i uke 10=( så satser på at jeg får ne liten ul neste gang jeg skal til legen 15/2 om jeg ikke hører fosterlyden=) kan ikke la meg gå hjem uten å få bekreftet liv*grøss og gru*

ikke tenkt på det med nakkefold jeg, men jeg sjekka ikke nr 1 for det heller, er det vanlig å få dette sjekket??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...