Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 x venninna til søstra mi har gjort livet hennes til ett surt helvete det siste året. kaller henne marte. helt frem til forige uke har marte latt søstar mi være, men nå har hun begynt igjen. de er 15 år, så er vel vanlig med baksnakking osv. men ho marte får alle imot søstra mi, prater dritt og er skikkelig slem mot henne. igår sendte jeg henne noen meld om og la søstar mi være fremover om ikke syns jeg synd på henne. jeg klarte ikke la være for jeg blir så forbanna provosert når hverken lærere, eller foreldre gjør noen ting, denne marte er passe syk i hode, og nå vettu, nå skal hun anmellde meg for trakkasering av mindreårig. kommer ho noe vei med det eller? må da være lov og si såpass ifra at de ikke tør og lage noe mer bråk? eller`? hater alt som har med mobbing osv, og klarer virkelig ikke og dy meg...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Om hun har sms-bevis på at du har trakassert henne så ligger du litt dårlig an. Håper dere har bevis på at denne Marte har trakassert din søster. Tips: Ikke bland deg inn i fjortis-krangler eller ting du strengt tatt ikke har noe med
Gjest Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Ja ja, da faar dere svare med samme mynt og anmelde Marte for trakkasering av soestra di i saa fall. Er hun femten er hun over den kriminelle lavalderen.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 når ikke søstar mi tør og gå på skolen osv blir jeg mektig forbanna ja!!! og trakkasert og trakkassert, jeg skrev til henne at det er best for henne og la søstra mi være om ikke syns jeg synd på henne. når ingen andre sier fra for søstra mi hva gjør man da? ho tør jo ikke selv!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå