Gå til innhold

Kaos...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, den siste tiden på jobb har jeg følt at konsentrasjonen min er lik null.. jeg klarer ikke å fokusere på en oppgave lenge nok til å faktisk gjennomføre den. Og tankene mine flyr i alle retninger hele tiden!!

Nå som jeg har to positive tester bak meg, så skjønner jeg jo litt mer om hvorfor det er sånn... kroppen har prøvd å fortelle meg noe..og endelig vet jeg det! Men det er litt slitsomt å ha det sånn, vil så gjerne være helt på topp når jeg er på jobb...i stdet blir det mye "dødtid" som går bort til ikke noe...

noen andre som har det sånn?

Men, ellers, jeg er SUPERMEGAHAHPPY for denne graviditeten da det var veldig ønsket og planlagt som forrige gang, så jeg håper spiren holder seg i magen til oktober! :)

lykke til alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!!!

Skrevet

Først og fremst: Gratulerer!!! :)

Var akuratt på samme måte før jeg tok testene også... når jeg tenker meg litt om så går jeg ennå og er utrolig distre hele tiden... hehehe... ikke mye fornuftig jeg får gjort på jobben i det siste... men men... satser på at det blir bedre når det har sunket litt inn... har jo så masse tanker i hodet no...

Er min første gang dette her... og er kjempe spent og glad! :)

Skrevet

Først og fremst: Gratulerer!!! :)

Var akuratt på samme måte før jeg tok testene også... når jeg tenker meg litt om så går jeg ennå og er utrolig distre hele tiden... hehehe... ikke mye fornuftig jeg får gjort på jobben i det siste... men men... satser på at det blir bedre når det har sunket litt inn... har jo så masse tanker i hodet no...

Er min første gang dette her... og er kjempe spent og glad! :)

Skrevet

Gratulerer!!!!

Jeg er heller ikke så mye tess på jobben for tiden. Jeg har en veldig fysisk krevende jobb, og er fullstendig utslitt når jeg kommer hjem. er bare 5+2 og har ikke fortalt noe enda, vil helst vente litt. Lengst mulig egentlig, men vet ikke om det er mulig. Kvalmen har ikke begynt ennå, men forrige gang kom den i uke 7 tror jeg, altså neste uke...

I tillegg er jeg redd for å stresse for mye, det er jo ikke bra for svangerskapet heller. Hvor langt er du på vei, og hva jobber du med?

Og dere andre?

Skrevet

Gratulerer!!!!

Jeg er heller ikke så mye tess på jobben for tiden. Jeg har en veldig fysisk krevende jobb, og er fullstendig utslitt når jeg kommer hjem. er bare 5+2 og har ikke fortalt noe enda, vil helst vente litt. Lengst mulig egentlig, men vet ikke om det er mulig. Kvalmen har ikke begynt ennå, men forrige gang kom den i uke 7 tror jeg, altså neste uke...

I tillegg er jeg redd for å stresse for mye, det er jo ikke bra for svangerskapet heller. Hvor langt er du på vei, og hva jobber du med?

Og dere andre?

Skrevet

Jeg er 5+4 i dag...jeg jobber som sosionom hvor jeg jobber tett med mennesker og følger dem opp på alle områder i livet..og jeg merker at det tar litt på å engsjere seg så mye i folks privatliv når det skjer så mye i mitt eget...

Sliter med å virkelig sette meg inn i deres problemer på en måte... men jeg må jo bare! Godt å høre at det ikke bare er meg da.. :) Det er vel ikke så unaturlig heller vil jeg tro, det er jo mange hormonelle forandringer i kroppen samtidig som vi har mange tanker og drømmer for tiden fremover :)

Tusen takk for gratulasjoner...og det samme til dere alle andre! utrolig gøy å følge hverandre her! Er vel flere som tilhører oktoberklubben da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...