Gå til innhold

Hun vil ikke ha vann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

VI har akkurat begynt å gi fast føde til Vilja, og tilbyr henne vann til denne maten så hun skal få i seg nok væske. Men hun griner bare på nesa og snur seg vekk når jeg tilbyr henne vannet.

Fikk tips om at man ikke burde gi på flaske fordi hun var vant til å få morsmelk fra flaske, og ar hun derfor ville reagere negativt. Så vi kjøpte kopp, men til ingen nytte.

Vannet er kokt og kjølt med til kropptemperatur.

Har noen råd eller tips å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun?

Tassen her likte heller ikke vann. Pleide å servere han litt vann som var litt varmet i mikro.

Men etter at han fikk begynne å smake på iskaldt vann fra glasset mitt fant jeg ut at han liker bedre kaldt vann enn temperert. Så prøvde å gi han kaldt vann direkte fra springen og gutten drakk i vei :) Han er snart 7 mnd nå

Skrevet

Lillegutt ville heller ikke ha vann til å begynne med, temperert vann. Holdt på i noen uker, før jeg til slutt prøvde kaldt vann, og da drakk gutten:)

Skrevet

jeg fikk heller ikke snuppa til å drikke vann. Men så kjøpte jeg en kopp med tut fra Boots som er beregnet fra 4 mnd. En øve kopp. Hun elsker å gnage på tuten og slurper vannet i seg hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...