Glufs Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Kan noen hjelpe med jentenavn som inneholder "eli"? Kunne selvsagt valgt bare "Eli", men synes dette er kort og mannen liker det ikke spesielt godt...
Miranda C Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Elisabeth Eline Eliana Eliane Elissa Elyssa Ellinor Elinor Elina Elida
Miranda C Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Elisabeth Eline Eliana Eliane Elissa Elyssa Ellinor Elinor Elina Elida
Gjest Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 AnnELIse ELIn ELIne ELIda ELIsabeth ELIanna bELInda evELIn sELIne
Blomstersara Skrevet 1. februar 2010 #9 Skrevet 1. februar 2010 Ser du har fått mange forsalg allerede, men vil du ha full oversikt over navn som har eli i seg, kan du gå inn på norskenavn.no og skrive inn eli...
Cornelianelia Skrevet 2. februar 2010 #11 Skrevet 2. februar 2010 Elina Elisa Elianne Irmelin Ingelin Ingeline (ikke så vanlig, men jeg synes det er så flott!) Iselin Anneline Annelin Anneli Celine Celina Evelina Vendelin Kornelia/Cornelia Othelie (synes egentlig det er finere med Othilie) Sylvelin
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 2. februar 2010 #12 Skrevet 2. februar 2010 Elina Eline Ellinor Ellionora Elise Elisa Elisabeth Celina Celine Evelina ( Ikke akkurat ELI, men har alle bokstavene i riktig rekkefølge hvertfall, vakkert navn!)
tezzie Skrevet 3. februar 2010 #15 Skrevet 3. februar 2010 Ellinor - er riktignok med dobbel L, men liker den skrivemåten best. Minner meg om sangen Den glade familie av Torbjørn Egner. Emmeline - er egentlig ikke så glad i navn som slutter på -line, bortsett fra dette navnet. Det syns jeg er fint
stinis1973 Skrevet 5. februar 2010 #18 Skrevet 5. februar 2010 ër stor fornæyd med vår datters navn he he så forslaget mitt er AMELIA
sunnfjordmor venter fjerde Skrevet 7. februar 2010 #19 Skrevet 7. februar 2010 Elida Det er øverst på mi liste om vi får jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå