Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Jeg blir rett og slett deppa av og se hvordan livet til de fleste gamle beskjente og venner har det. De har mann og barn, mange gode venner er på fester og har det kjekt og alt virker bare fryd og gammen.. Jeg har ikke facebook, har bare en tulleprofil der ingen kan finne ut hvem jeg er. Jeg har ingen venner og ha på facebook engang. Føler meg som en skikkelig taper rett og slett. Andre som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Her er en idè: Hva med å lage en skikkelig profil på Facebook og gjennoppta kontakt med gamle venner og bekjente, kanskje få noen nye venner i nabolaget etc.?
Gjest sug lut Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Facebook er jo neppe den hele og fulle sannhet om noen. Ingen grunn til å la det plage deg.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 På facebook legger folk ut bilder av den perfekte familien sin og det perfekte livet sitt.. etterpå går de inn på anonymforumet her og skriver innlegg om den teite mannen sin, de dårlige vennene og den innpåslitne svigermora:).. Ingen er perfekte, selv om det kan se sånn ut utenfra:)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 jeg har også bare "venner" som har ett perfekt liv på FB. de jeg kjenner godt vet jeg jo at ikke har det så perfekt som det høres ut som... ei jeg kjenner litt la ut i det vide å brede om den perfekte familien sin.. så var vi sammen på lørdag å da var hun separert... få deg en profil du... du trenger ikke skrive at du er hjemme alene... skriv hva du vil... bare ikke at du er så lei deg... å slikt... tror du kansje får litt kontakt med noen på den måten lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 det som er viktig er å kommentere det folk skriver... trykk sjenerøst på liker knappen og få en god tone med folk lykke til
ConsuelaBananaHammock Skrevet 1. februar 2010 #7 Skrevet 1. februar 2010 Næsjh, det er da ingen som er perfekte må du huske! Det var en vennine som sa til meg at hun var møkklei barna, husarbeid, mann og alt som hører til en dag. Hun hadde blåst ut til en bekjent av oss, hvorpå den bekjente hadde sagt at vennine måtte ta en titt på mine bilder av familien. For vi hadde det så fint og koselig, venninen burde prøve på det samme. Joda, vi har det fint & koselig sammen men er langt ifra den perfekte familie! Lo da hun sa det, for det viser jo bare hvordan man kan fremstå for andre på facebook. Du må huske at man tar ikke bilder av krangler o.l å legger ut for å vise hehe..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #8 Skrevet 1. februar 2010 Ingen er perfekte, men da ei her spurte om hun skulle fortelle om sine psykiske problemer via Facebook, ble hun fullstendig nedstemt. Altså er det bims brukere selv som vil opprettholde den vellykkede fasaden på Facebook.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #9 Skrevet 1. februar 2010 Du må velge. Enten driter du i facebook, men da må du heller ikke sitte og plage deg selv med å se på de andres perfekte liv. Eller så deltar du, og da på like fot som resten. Ditt liv er ikke noe mer miserabelt enn andres, det lover jeg deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå