sprellemor Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Jeg lurer på hvor lang tid det tok før dere var tilbake på hesteryggen etter fødsel, og om dere gjorde noen spesielle øvelser for å korte ned tiden. Min situasjon: Jeg red mye da jeg var liten, men balletten tok overhånd og jeg utdannet meg profesjonelt til danser. Jeg har mao tidligere vært i veldig god form (bl.a. trent mye mage- og bekkenmuskler). Pga. dårlig rygg sluttet jeg med dansingen og har senere tatt ny utdannelse. For 1 1/2 år siden begynte jeg å ri en gang i uken (har hatt noen uker/helgekurs også), men måtte ta pause i høst da jeg ble gravid pga ingen energi og sykemelding pga kvalme. Jeg har termin i slutten av juni, og vil fortest mulig begynne å ri igjen etter det, da jeg hadde kommet så veldig godt i gang før jeg måtte slutte i høst. Håper noen har noen tips! :-)
zombie Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 det kommer helt ann på form og vilje. med førstemann var jeg på hesteryggen 6 dager etter hastesnitt. kun et par min i rolig skritt. så øka jeg gradvis deretter. 7 uker etter red jeg begge hestene som normalt
ellen-propellen Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Jeg har termin nå i februar oghåper jeg kan begynne å ri igjen i mars/april. Skal da på kurs,hehe slik at jeg er litt i balanse før hesten min kommer hjem fra for rytter i september/oktober. Men jeg kommer til å sjekke med gyn eller jm om hva de mener. Om jeg får godkjenning lissom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå