K ♥ tærten Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Vært på hytta vår på fjellet i helga - helt øde - og selvfølgelig merket jeg brun utflod, så litt blod og så brun utflod igjen. Har ikke klart å tenke på annet i helga enn at nå går det galt! I dag tidlig kom det masse slimete brun utflod (unnskyld detaljene) og jeg var så redd at jeg dro rett til legen. Der klarte jeg å hikste frem hva som hadde skjedd og hun ringte rett til sykehuset. Fikk komme dit med en gang for en sjekk. Satt omtrent 3 timer og ventet på sykehuset, og det er de lengste 3 timene i mitt liv. Skalv og kaldsvettet og ble bare mer og mer sikker på at dette hadde gått galt. Men da jeg kom inn og legen tok en UL på meg så lå det en liten tært og sprellet som bare det. Den var helt normal størrelse til at jeg var ca. 9+4 Livmorhalsen var visstnok helt lukket så legen skjønte ikke helt hvor blodet kom fra. Hun kunne jo ikke garantere for at dette kommer til å gå bra, men så heller ikke noe galt nå. Åhh... håper dette går bra! Er så takknemlig for at legen min og sykehuset hadde til til en sjekk i dag og at jeg ikke måtte gå ennå flere dager å engste meg!
Gjest Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Huff høres forferdelig ut.. Men det endte jo bra da!!! Lille tærten lever jo i beste velgående der inne!! Kan hende et blodkar har sprukket i skjeden (er det ikke de som utvides og lett kan briste under graviditeten mon tro... er hvertfall noe sånt) og blødningen kom derfra.. Uansett så tyder jo alt på at dette går riktige veien!! (ingen leger kan jo garantere for at graviditeter går bra uansett hvor fint alt ser ut) Prøv å kos deg!! Og nå nærmer vi oss jo de magiske 12:D:D:D
K ♥ tærten Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2010 Ja, må bare prøve å slappe av nå. Vet det er vanlig med småblødninger, men så leser jeg tråder som den til Løkkejenta (tror hun het det) hvor det startet ganske likt som meg, vi var omtrent like langt på vei og der gikk det jo ikke så bra stakkars. Da blir man superengstelig... Håper uansett blødningene gir seg nå for jeg vil så sårt at dette skal gå bra Legen startet UL'en med å vri skjermen vekk fra meg i tilfelle liksom, og jeg ble liggende å nistirre på reaksjonen hennes. Da hun smålo og vred skjermen mot meg falt skuldrene maaaange hakk. Tærten min var utrolig nydelig og lå å småbokset Håper h*n klamrer seg godt fast og vokser seg stor og sterk inne i magen min =) Når jeg kom hjem fra sykehuset hadde jeg fått inkalling til ordinær UL - så håper å få se tærten igjen, frisk og rask, om 2 mndr!
Karen77 Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Jeg krysser fingre for deg. Veldig tungt å være så bekymret og redd. Synes likevel din historie høres positiv ut. Masse lykke til!
K ♥ tærten Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2010 Tusen takk Håper det går bra og at den lille klamrer seg fast! Utrolig trist å lese din historie Trøsteklem... Håper du kommer raskt tilbake hit til 1. trimester og da blir her helt til 2. trimester. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå