Gå til innhold

Ville dere blitt skuffet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En del advokater gjør selvfølgelig samfunnsnyttig arbeid, av det viktigste vil jeg si er forsvar av folk som blir stillt for retten, men veldig mange driver med flisespikking for millionbeløp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skuffet?

Bra å velge en utdanning med gode jobbmuligheter og hvor man virkelig kan hjelpe andre mennesker.

Tenk deg selv når du eller noen i din nære familie/vennekrets trenger sykehusinnleggelse eller hjelp i eget hjem av hjemmesykepleien. Kjekt at det da finnes mange som faktisk velger det yrket og er stolt av det.

Hadde blitt mer skuffet hadde jeg vært mor til noen av de utrolig teite kvinnfolkene her inne som skriver skikkelig teite innlegg og svar.

Skrevet

JA, veldig skuffet! Det er skikkelig usunt for kroppen å jobbe skift (noe de aller fleste sykepleiere må), og jeg vil jo at mine barn skal være friske og sunne og leve et langt liv! I Danmark får jo brystkreftsyke skiftarbeidere yrkesskadeerstatning - nettopp fordi bl.a. brystkreft er en sykdom en lettere pådrar seg ved å jobbe skift! Skulle likt å sett at det hadde blitt godkjent som yrkesskade i Norge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...