Gå til innhold

Ingen mage enda...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke du skal være engstelig. Veldig individuelt forstår jeg...venninna mi er lang og smal og fikk ikke mage før nesten i uke 20. Da bare smalt den ut. Jeg har begynt å få mage allerede nå , 12+5, men jeg er jo en liten og firkanta sak :D Og det er jo bare jeg og kjæresten som biter oss merke i den. Og vi kommer sikkert ikke til å kjenne noe liv før nærmere uke 18 om det er ditt første barn også. I allefall ikke jeg som har morkaka på framsiden (Det hadde visst litt å si forsto jeg) Det er litt vanskelig å forestille seg at det er noe som skjer der inne. Merker det bare på at det strekker i lysken, og at det gjør vondt i korsryggen. Ikke akkurat koselige graviditetstegn :P

jeg er 14 uker idag og 0 mage=) var sein med nr 1 også så regner med det tar en liten stund til før ting begynner å synes, hehe og jeg er bitte liten og helt normal i kroppsbygningen, kanskje litt tyngre enn gjennomsnittet i forhold til min høyde men men;o)

Har ikke mage jeg heller, og jeg er i min 15. uke nå. Er lang (1.79) og er "godt polstret" (et finere ord for tjukk). Regner ikke med at noe vises på mange uker enda. Men det kjennes at det er noe i magen! Å bruke belte er ekkelt og presser på heelt feil plass.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...