Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Baby'n kommer i august, og jeg aner ikke så mye om hvilke vogner som er bra.. Jeg vil ha en vogn som ikke er så stor sammenlagt. Bør jeg legge mye fokus på at bag-delen må være stor mtp at baby'n skal ha plass til å sove i vogna gjennom vinteren? Jeg vil helst ha 3 hjuls vogn, og vil ikke ha soft-bag!! noen som har peiling på hva jeg burde se på av vogner??
Mummy2be´med to tette:p Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Dette lurer jeg også på. venter min første i august:)
It's all about me Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Minstejenta kom i august og jeg har Bugaboo, har ikke angret et sekund.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Mini er født i august. Jeg har Easywalker quatro, og er strålende fornøyd! Den er lett og tar veldig liten plass sammenlagt (men hardbagen tar selvsagt litt ekstra plass i begynnelsen) Bagen er ganske romslig (en av de største på denne typen vogner) pga at det har vært så kaldt, og vi har brukt tykk pose som tar mye plass, så monterte vi sittedelen i helgen. Det fungerer bra, spesielt siden den har full liggestilling og regulerbart fotbrett (kun quatro modellen) Mange synes den er litt åpen, men jeg synes det virker greit, men man er avhengig av en pose som kan snøres igjen rundt hodet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå