Gå til innhold

Kan det virkelig være sant??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan bare ikke fatte det, men jeg har fått POSITIV graviditetstest i dag!! Ikm var i går, og når ikke tr dukket opp så tenkte jeg at jeg måtte ha regna feil på eggløsninga......Jeg har aldri aldri fått noe som ligner på positiv test engang! Sto opp etter nattevakt nå, og føler meg litt uggen, så tenkte at jeg får ta en test da.....og der kom det to streker med en gang! Jeg er helt skjelven her og går bare rundt meg selv og smiler.....sambo jobber helt til 20, så det blir lange timer frem dit...:)

Vi har vært prøvere i 1,5 år nå, men har hatt problemer med manglende eggløsning (pco), og derfor har ikke alle ppene vært "effektive". Har til tider hatt flere måneder mellom hver mens. Vi skulle begynne med ivf behandling om 2 måneder.....venter bare på timen... Rett før jul begynte jeg med akupunktur, og kroppen har vært kjemperegelmessig siden...dette er andre pp etter jeg begynte med det. Har følt meg mer stabil og mer "i rute" enn på lenge. Tror absolutt at akupunktøren min har en stor del av æren for dette. Har også hatt mye problemer med spotting, så dette var også første pp med wild jam, noe som tydeligvis virka bra! Har tidligere spottet fra 6-7 dpo, ikke en dråpe nå.

Jeg kan liksom ikke fatte at det er sant, hadde egentlig gitt opp å klare det på egenhånd nå........uff, jeg må nok ut å kjøpe en haug med forskjellige tester etterpå, for å dobbeltsjekke det her!

Ja, symptomer ja......har ikke lett etter symptomer denne måneden, men noen ting ble mer og mer fremtredende i dagene før ikm selv om jeg prøvde å overse dem.

- Brystene ble mer og mer ømme, i steden for mindre og mindre som er normalt for meg. I dag er de skkkelig vonde...

-Har vært litt småkvalm de siste dagene, spesielt om natten, har våknet av det liksom.

-Litt mensmurringer siden dagen før ikm, ventet at det ville ta seg opp, men neida....:) Kjenner fortsatt litt murring innimellom....

-Hadde liksom en følelse, men har blitt lurt før så valgte å overse den

Har ikke testet før i dag, så aner ikke når testen først ble positiv.

Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre i dag for å få tiden til å gå, kan bare ikke fatte at det ser ut som det er min tur nå etter så lang tid! Jeg har sett på testene tusen ganger allerede, og håper virkelig at de stemmer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååååå så herlig!! Elsker å høre gledelige nyheter!

Kos deg masse fremover :) Du kan jo bruke tida på å finne ut en måte å avsløre nyheten på til samboen din ;)

Håper alt går bra, og at spiren klamrer seg fast!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ - GRATULERER SÅÅÅÅÅÅ MYE!!!!!!!!!!!

Dette var utrolig koselig å lese!!!!! Dette var virkelig fortjent nå altså :) :) :) :)

Nå ble jeg KJEMPEGLAD på dine vegne!!!!

Hadde du pausemåned fra pergo denne pp`n eller? Siden du gikk på Wild yam? Eller tok du begge deler?? Eller du har vel ikke brukt pergo på en stund siden du stod på venteliste til IVF - det handler vel bare om å slappe av tror jeg, hehe :)

Jeg har også tatt wild yam denne pp - og har heller ikke spottet (noe så deilig!!). Har IKM i dag, men testen var dessverre negativ :(

Men dagen er jo reddet allikevel da jeg leser at du har fått positiv test!!!! Det var virkelig hyggelig!!! Jeg gleder meg på dine vegne :) :) :)

Kos deg og nyt graviditeten både med og uten symptomer og så håper jeg at jeg kommer etter neste måned, hehe :)

Stooooooor gratulasjonsklem fra

Skrevet

Tuuuusen takk jenter, dere er herlige....:) Jeg har pausemåned fra pergo ja, siste kur var i november. Så jeg har jo også 4 pergokurer bak meg, uten resultat selv om jeg har fått el alle gangene. Tror faktisk kroppen var mer i ubalanse enn som så, og at akupunkturen har hjulpet på det.

Sender dere masse masse babystøv alle sammen, og spesielt dere som har prøvd lenge! Jeg har fått stor respekt for dere, trodde aldri det kunne føles så vanskelig å prøve å lage barn. Stå på alle sammen, Og Meg og lille snuppis: heier litt ekstra på deg vet du og håper av hele mitt hjerte at neste måned er din så vi kan følge hverandre videre..:)

Skrevet

Gratukerer så mye:-) Dette unner jeg deg virkelig med din historie!

Skrevet

ÅÅ blir så glad når jeg hører sånt :)

Gratulerer så mye og kos deg med den voksende magen

Skrevet

Gratulerer! Det er deg vel unnt! Lykke til videre! :-)

Skrevet

Gratulerer! Det er deg vel unnt! Lykke til videre! :-)

Skrevet

Å så gøy!!! Gratulerer så masse :)

Og nyt den voksende magen :)

Skrevet

Gratulerer så masse :) Og nyt den voksende magen :)

Skrevet

Gratulere så mye! :-)

Så godt å høre at akupunktur funket! Har begynt med dette selv. + fotsoneterapi.

Takk for oppmuntring også! ;-))

Lykke til videre!!

Skrevet

Så fantastisk!! Gratulerer så mye og nyt den voksende magen :D

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner jenter, det varmer:) Måtte springe ut å kjøpe flere tester jeg, kan bare ikke tro at det er sant. Sitter liksom å venter på å våkne opp:) Tok en cb nå i ettermiddag, sterkt blått kryss med en gang! Sparer den digitale litt, kommer nok til å trenge å se det svart på hvitt flere ganger!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...