webmaster Janne Skrevet 1. februar 2010 #1 Del Skrevet 1. februar 2010 Flere opplever problemer med forum om dagen - teknisk avd er på saken! Takk for tålmodigheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 1. februar 2010 #2 Del Skrevet 1. februar 2010 Takk for melding, det er mye bedre å få høre det fra dere enn å irritere seg i ensomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 1. februar 2010 #3 Del Skrevet 1. februar 2010 Noen anelse om hvor lang tid det kan ta, da? Det tar i øyeblikket åtte minutter å fra man lagrer til innlegget kan leses. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. februar 2010 #4 Del Skrevet 1. februar 2010 Ja,håper det blir en slutt på alle disse problemene snart! Jeg har ikke kommet meg inn verken på dib,bim eller barnimagen siden litt over 8 i kveld,ikke før nå! Er så lei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
webmaster Janne Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 2. februar 2010 Vet desverre ikke hvor lang tid det vil ta, men regner med at det er i orden igjen snart. Vi beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
webmaster Janne Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 2. februar 2010 Det jobbes fortsatt med saken! Vi beklager og takker igjen for tålmodigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morn du Skrevet 3. februar 2010 #7 Del Skrevet 3. februar 2010 Fortsatt? Ser ikke ut til at de har funnet ut hva som er årsaken? Eller løsningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 4. februar 2010 #8 Del Skrevet 4. februar 2010 Er det den samme feilen som gjør at man ikke kan oppdatere brukerinformasjon? Jeg har noen forandringer på min side, men får bare beskjed om at det er fatal error... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #9 Del Skrevet 7. februar 2010 Ser ut som det løsner nå:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor Løvehjerte Skrevet 7. februar 2010 #10 Del Skrevet 7. februar 2010 FLOTTE GREIER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå