♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 sitteer her å aner ikke noe om hva å ha til middag.... helgen har vært litt av å på... komle hos mine foreldre i går, jobb fredagskveld så jeg hadde ikke middag selv, d ble en salat.... lørdag var d middag på kjøpesenter... Står vi igjen me dårlig samvittighet overfor ungene hva vi skal ha i dag? Noen forslag til SUNN god middag!
Gjest Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 I dag blir det noe så enkelt som wokede grønnsaker, biff strimler og chow mein saus + eggenudler.
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2010 enkelt? har aldri prøvd dette woke greiene dine...
Mamma katt Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Pastaskruer (fullkorn) med tomatsaus, skinke, kyllingbiter og grønnsaker i. Holder også på å lage opp en stor porsjon babymiddag til lillegutt. Han får kyllingfilet med fullgornspasta, gullerøtter og tomat most.
Gjest Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 ♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Ja det er super enkelt og sinnsykt godt ... Man kan kjøpe wok grønnsaker fra frysedisken eller kutte opp ferske grønnsaker selv. Stekes (Wokes) på høy varme noen minutter, legges til side, stek deretter kjøtt - bland sammen og ha på ferdigsaus Man kan selvsagt lage sausen selv også. Den enkle utgave da er alt ferdig oppskjært. Nudlene kokes i 4 min ved siden av :D
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 1. februar 2010 #7 Skrevet 1. februar 2010 Her blir det ovnsbakt laks i en form fyllt med paprika og hele champignon og hvitløkssmør med enkel grønn salat, agurksalat, seterrømme og saltbakte poteter mmmmmm:-)
Gjest Skrevet 1. februar 2010 #8 Skrevet 1. februar 2010 ♥En prins og ei prinsesse♥ Mmmm hørtes kanon godt ut Har du oppskrift på dette?
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 1. februar 2010 #9 Skrevet 1. februar 2010 Dette har jeg bare funnet på selv. Har laks i skiver uten bein som jeg legger i en tupperwareform som jeg heller over oppskjært paaprika og hele champigon, heller over hvitløkssmør og steker det på ovnen. Har grønn vanlig salat i en egen bolle og agurksalaten kan du bare søke på så kommer oppskrift opp. har også seterrømme som serveres ved siden av og tar mandelpoteter i en kjele med masse grovt salt som jeg heller over og litt vann som står på til du kjenner potetene er møre, ikke ta av skallet:-) det er veldig godt og alle liker d veldig godt her, voksne som barn:-))
mamma >to gull Skrevet 1. februar 2010 #10 Skrevet 1. februar 2010 Her blir det noe så enkelt som pølse & lompe. Har ikke fått vært i butikken så da var det det som lå i fryseren:)
signe maten Skrevet 1. februar 2010 #11 Skrevet 1. februar 2010 Her er mange middagstips http://www.dinbaby.com/forum/thread/141330278
mammamammamammamor Skrevet 1. februar 2010 #12 Skrevet 1. februar 2010 fiskegrateng m dampkokt grønnsaker og poteter, viss jeg gidder så rasper eggullerøtter og lager potetmos i stede for poteter. og selvfølgelig en liten klatt m lettrømme og litt smelta smør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå