Gå til innhold

er det ikke på tide med middagsforslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitteer her å aner ikke noe om hva å ha til middag....

helgen har vært litt av å på... komle hos mine foreldre i går, jobb fredagskveld så jeg hadde ikke middag selv, d ble en salat....

lørdag var d middag på kjøpesenter...

Står vi igjen me dårlig samvittighet overfor ungene hva vi skal ha i dag?

Noen forslag til SUNN god middag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det fiskegrateng idag...

Skrevet

I dag blir det noe så enkelt som wokede grønnsaker, biff strimler og chow mein saus + eggenudler.

Skrevet

enkelt? har aldri prøvd dette woke greiene dine...

Skrevet

Pastaskruer (fullkorn) med tomatsaus, skinke, kyllingbiter og grønnsaker i. Holder også på å lage opp en stor porsjon babymiddag til lillegutt. Han får kyllingfilet med fullgornspasta, gullerøtter og tomat most.

Skrevet

♡Lena♡Leon♡Ludvik♡

Ja det er super enkelt :D og sinnsykt godt ...

Man kan kjøpe wok grønnsaker fra frysedisken eller kutte opp ferske grønnsaker selv. Stekes (Wokes) på høy varme noen minutter, legges til side, stek deretter kjøtt - bland sammen og ha på ferdigsaus :)

Man kan selvsagt lage sausen selv også.

Den enkle utgave da er alt ferdig oppskjært.

Nudlene kokes i 4 min ved siden av :D :D

Skrevet

Her blir det ovnsbakt laks i en form fyllt med paprika og hele champignon og hvitløkssmør med enkel grønn salat, agurksalat, seterrømme og saltbakte poteter mmmmmm:-)

Skrevet

♥En prins og ei prinsesse♥

Mmmm hørtes kanon godt ut :D

Har du oppskrift på dette?

Skrevet

Dette har jeg bare funnet på selv. Har laks i skiver uten bein som jeg legger i en tupperwareform som jeg heller over oppskjært paaprika og hele champigon, heller over hvitløkssmør og steker det på ovnen. Har grønn vanlig salat i en egen bolle og agurksalaten kan du bare søke på så kommer oppskrift opp. har også seterrømme som serveres ved siden av og tar mandelpoteter i en kjele med masse grovt salt som jeg heller over og litt vann som står på til du kjenner potetene er møre, ikke ta av skallet:-) det er veldig godt og alle liker d veldig godt her, voksne som barn:-))

Skrevet

Her blir det noe så enkelt som pølse & lompe.

Har ikke fått vært i butikken så da var det det som lå i fryseren:)

Skrevet

fiskegrateng m dampkokt grønnsaker og poteter, viss jeg gidder så rasper eggullerøtter og lager potetmos i stede for poteter. og selvfølgelig en liten klatt m lettrømme og litt smelta smør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...