Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 vi har bestemt oss for å prøve å få en liten baby til:) happy:) vi har sett litt på økonomi , plass, ork osv.... hvordan opplevde dere overgangen? mht økonomi, og lignende???
Mamma`N Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 ikke meningen at det skulle komme to ganger da.......
Luna har født. Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Jeg fikk høre at 1 er 1 og 2 er som 10, men der er jeg absolutt ikke enig. Synes overgangen fra 1 til 2 gikk veldig fint, en til av alt liksom. Nå prøver jeg på nr 3 og er spent som bare det....først på om jeg blir gravid og så på hvordan det blir med en til.... Lykke til.
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Nå har jeg bare vært tobarnsmor i 18 dager... Men jeg må foreløpig si meg enig med Silje vil ha spire. Det er som å ha to barn... Jeg tror faktisk at overgangen fra ingen til ett er større. Det er jo da man må legge til seg alle rutinene, og en helt ny hverdag der man hele tiden må ta hensyn til et barn. Den hverdagen er jo der når nr to kommer... Tror ikke du skal bekymre deg for mye for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå