CMH Skrevet 5. februar 2010 #26 Skrevet 5. februar 2010 Har ike veid meg på noen dager, meen idag føler jeg meg sykt sunn. Nutrishake til frokost, salat til lunsj og kyllingwok til middag. Snacks'n idag blir mango og druer
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 6. februar 2010 #27 Skrevet 6. februar 2010 Oæææ, jeg har glemt hele tråden denne uken.. Denne uken som det faktisk begynner å gi resultater Uke 3: 60.2 (Min uke 1) Uke 4: 60.3 Uke 5: 59,9 Endelig begynner vekten (dog sakte) å vise meg femtitallet! Den magiske 60talls-grensen er (såvidt) brutt og jeg håper det betyr at det skal gå litt lettere. Her sitter jeg hvertfall på en lørdagskveld og har kun spist et par snopeting fra godteskålen. Det er et gediiiigent steg for meg å være. Bare det å kutte ALL snop i ukedagene var et stort steg, men det gikk overraskende uproblematisk. Mål: 55 kg. Det er der jeg trives best. Og jeg vil bare si: STEIKE så flinke dere er jenter!!!
Monajenten Skrevet 6. februar 2010 #28 Skrevet 6. februar 2010 Åh NÅ ble jeg misunnelig, mamma, mammere, mammaest!!! Jeg hadde gått ned 1,3 kg denne uken og veide 60,0 kg på mandag. Storfornøyd med det, men herregud jeg har skeiet ut i uken. Det skjer HVER gang. Jeg kommer meg jo aldri under 60:-( Gruer meg virkelig til veiingen mandag for jeg har garantert gått opp. Men SÅ er det skjerpings, 59-tallet SKAL vise seg snart!!! Delmålet mitt er 59 kg den 1. mars og jeg MÅ klare det, ellers griner jeg:-(
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 7. februar 2010 #29 Skrevet 7. februar 2010 Mona Jeg er helt overbevist om at du klarer målet ditt, til tross for både den ene og den andre utskeielsen. Jeg har gått og kommer nok fremdeles til å gå på noen smeller, men det er ikke DE som utgjør totalen vet du, det er hverdagen Veier du kun en gang per uke? For det gjorde jeg nemlig, men jeg har merket meg at mandag er en håååpløs veiedag, så det har jeg sluttet med. Veiet meg mandag morgen og mandag kveld og begge målene var høyere enn SAMTLIGE mål de andre dagene. Så her er mandag nå en ikkeveiedag, hehe. Jeg tok tirsdagsresultatet i stedet og har selvfølgelig sjekket hver dag for å se at det ikke var mandag som var riktigst. Hver dag utenom mandag har vekten vist meg 59tallet. Dessuten ser du strålende ut. Har lest litt på bloggen din Samtidig vet jeg alt om dette med å trives best på en viss vekt. Folk flest syns jo jeg er tynn, men for meg handler det om trivsel, ikke noe annet. Og jeg trives best rundt 55 og med en bedre trent kropp en den jeg har nå, og det er det som motiverer meg. Derfor blir det nok strålende for deg når du oppnår målet ditt. Ikke fordi du ikke allerede er slank og flott, men fordi du kommer til å bli mer fornøyd selv og dermed stråle mer fra innsiden
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 7. februar 2010 #30 Skrevet 7. februar 2010 Mona Jeg er helt overbevist om at du klarer målet ditt, til tross for både den ene og den andre utskeielsen. Jeg har gått og kommer nok fremdeles til å gå på noen smeller, men det er ikke DE som utgjør totalen vet du, det er hverdagen Veier du kun en gang per uke? For det gjorde jeg nemlig, men jeg har merket meg at mandag er en håååpløs veiedag, så det har jeg sluttet med. Veiet meg mandag morgen og mandag kveld og begge målene var høyere enn SAMTLIGE mål de andre dagene. Så her er mandag nå en ikkeveiedag, hehe. Jeg tok tirsdagsresultatet i stedet og har selvfølgelig sjekket hver dag for å se at det ikke var mandag som var riktigst. Hver dag utenom mandag har vekten vist meg 59tallet. Dessuten ser du strålende ut. Har lest litt på bloggen din Samtidig vet jeg alt om dette med å trives best på en viss vekt. Folk flest syns jo jeg er tynn, men for meg handler det om trivsel, ikke noe annet. Og jeg trives best rundt 55 og med en bedre trent kropp en den jeg har nå, og det er det som motiverer meg. Derfor blir det nok strålende for deg når du oppnår målet ditt. Ikke fordi du ikke allerede er slank og flott, men fordi du kommer til å bli mer fornøyd selv og dermed stråle mer fra innsiden
AussieAnette Skrevet 7. februar 2010 #31 Skrevet 7. februar 2010 10 januar: 88,6 kg 17 januar: 87,7 kg - Mage: 109,5 cm – Rumpe: 112,5 cm - Lår: 71 cm 24 januar:86,3 kg - Mage: 108,5 cm - Rumpe: 112 cm - Lår: 69 cm 31 januar: 85,2 kg - Mage: 108 cm – Rumpe: 112 cm – Lår: 69 cm
AussieAnette Skrevet 7. februar 2010 #32 Skrevet 7. februar 2010 Glemte å sette på ukene Uke 1: Var ikke med Uke 2: 10 januar: 88,6 kg Uke 3: 17 januar: 87,7 kg - Mage: 109,5 cm – Rumpe: 112,5 cm - Lår: 71 cm Uke 4: 24 januar:86,3 kg - Mage: 108,5 cm - Rumpe: 112 cm - Lår: 69 cm Uke 5: 31 januar: 85,2 kg - Mage: 108 cm – Rumpe: 112 cm – Lår: 69 cm
Galskapens overhode Skrevet 7. februar 2010 #33 Skrevet 7. februar 2010 Jeg startet for en stund siden men hiver meg på her 22.10 100,8 kg 26.10 97,8 kg 08.11 95,6 kg 21.11 91,7 kg 30.11 90,9 kg 04.12 89,9 kg 05.01 89,5 kg 23.01 87,6 kg 07.02 87,2 kg har mistet slenkemotivasjonen, og har spist litt for mye fy-fy... kommer en ny uke.. Mål for uke 6.. minus 500 g..
Monajenten Skrevet 7. februar 2010 #34 Skrevet 7. februar 2010 Mamma, mammaere, mammaest ) Tusen takk for motiverende svar. Jeg har vært utrolig flink alle ukene, og for meg også var det det å kutte ut alt av snop i ukedagene som var vanskeligst. Men det er også det som har utgjort forskjellen hos vei. Jeg har gått ned over 2 kg kun ved å endre kosthold for jeg har enda ikke kommet i gang med treningen. Der må jeg skjerpe meg, og jeg tror også at jeg får en ekstra "kickstart" om jeg klarer det. Takk for fint komplement, og jeg blir så glad av å lese noen som forstår meg selv om jeg ikke er overvektig. Min trivselsvekt er også 55 kg. Da føler jeg meg så bra som jeg kan med kroppen min, og det er deilig. Allerede nå er det et par stk som har kommentert at jeg har blitt så tynn. Det har jeg jo ikke da, hehe, men de kiloene fra et par og seksti og ned til 60 utgjør en del for kroppen min. Men kommer jeg meg ned til 55 kg tror jeg - som du sier - at jeg kommer til å stråle mye mer og være mer fornøyd. Og hvis jeg da har fått trent litt i tillegg, og strammet litt opp, så tror jeg faktisk det vil gjøre at jeg rett og slett er mer lykkelig, uansett så overfladisk det høres ut. Jeg veier meg i utgangspunktet kun 1 gang i uken, men veide meg et par dager før forrige mandag og da var jeg 59,8 kg. Men det teller jo ikke, hehe;-) Så fortsatt har jeg ikke kommet meg forbi den magiske grensen, men jeg SKAL. Jeg tror også som du sier, at det vil være veldig motiverende å komme forbi 60-tallet for det er den vanskelige kneiken for min del. Er enig i at mandag egenlig er en dårlig veiedag i og med at det er lov å skeie litt ut i helgene. Mamma og de veier seg lørdag morgen og det er egentlig bedre. Men jeg får fortsette med mandagene litt til, og heller sjekken vekten tirsdags morgen også. Men igjen, tusen takk for et veldig motiverende svar!!! :-) Jeg har forresten målt meg med målebånd også, og fikk sjokk over hvor mange cm jeg har gått ned. Nå var jeg under 100 cm på rumpen, og for meg som sliter litt med stor rumpe, gjorde det meg veldig glad. Jeg hadde også gått inn 3-4 cm på hvert lår og 2-3 cm i livet. Jeg var 72 cm i livet og målet der er 68 cm. Jeg føler jeg er på god vei, og jeg har egentlig aldri vært så motivert og hatt troen på at denne gang kan jeg faktisk klare det. Jeg har prøvd mange ganger, men nå ser jeg hvor lite jeg trives med meg selv når jeg veier for mye i forhold til det som er ønskelig, og jeg orker ikke å gå rundt å være misfornøyd hele tiden. Det er mye mer slitsomt, derfor er det bare å skjerpe meg igjen. Denne uken var litt for mye utskeielser, men fra i dag av er det full full skjerpings. Jeg SKAL nå målet mitt!
Monajenten Skrevet 7. februar 2010 #35 Skrevet 7. februar 2010 Men kjære deg sfinx´n, du har jo vært helt vanvittig flink! Jeg er skikkelig imponert, 13 kg?! KNALLBRA!
Galskapens overhode Skrevet 7. februar 2010 #36 Skrevet 7. februar 2010 ja.. jeg vet at jeg har klart å gå ned ganske mye.. Merker det godt på kroppen også.. Men veien etter jul har vært lang og tung.. Vanskelig å holde motovasjonen oppe. Veide på det meste 102,5 kg i oktober 2009. SÅ jeg har klart 15kg.. Og DET er jeg strålende fornøyd med.. Om 7,2 kg er bmi under 30.. og det har jeg SÅÅÅÅ lyst til.. Men er så sliten og lei. Mye sykdom på 2-åringen som egentlig skal opereres på torsdag (blir sikkert utsatt nå) Mye på jobb.. Men skal skjerpe meg nå.. Tror jeg må feire når jeg når minus 20 kg.. DET HADDE VÆRT HERLIG!!
Monajenten Skrevet 7. februar 2010 #37 Skrevet 7. februar 2010 Jeg heier på deg! Jeg er sikker på at du klarer å gå ned 5 kg til! Jeg finner faktisk mye motivasjon i disse slanketrådene, og tidligere har jeg IKKE klart å være med i fem uker, hehe:-) Nå skal jeg ned 1 kg til innen 1. mars og de resterende 4 kg skal jeg klare innen 1. mai. Det er ihvertfall målet mitt, det blir 2 kg i mnd/0,5 kg i uken og det BØR jeg klare. Jeg skal jo ikke ned så mye, men de siste kg er tøffe. Når du har nådd 20 kg må du ta deg en tur ut og kjøpe noen nye plagg. Det fortjener du virkelig! :-) Og det kommer til å skje også, jeg vet at du vil klare det!
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 7. februar 2010 #38 Skrevet 7. februar 2010 Flere som gjør som meg ser jeg:) så flink du er;) Uke 1:93kg Uke 2:92kg Uke 3:89,5 kg- legg:40,5cm-lår:70,5cm-rumpe:120,5cm-mage:105,5cm-bryst:98cm-arm:34cm Uke 4:89kg- legg:40,5cm-lår:69cm-rumpe:116cm-mage:104cm-bryst:96cm-arm:34cm Uke 5:89kg legg:40cm-lår:67cm-rumpe116cm-mage:103cm-bryst:94cm-arm:33,5cm Går nedover her;) Er stolt av meg selv, gleder meg bare til vekta går nedover også, men jeg ser jo cm blir borte så noe skjer inni her hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå