3høstjenter Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Når et det vanlig og bestille time hos lege?? Er 5+1 nå, lurer på om jeg skal vente noen uke eller bestille nå. Er det for tidlig??
mamma til Jesper <3 Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Gratulerer så mye!! Jeg lurer faktiskt på det samme.. Jeg er 5+0 i dag og tror at jeg skal prøve bestille time til en gang i uke 8. Kan være at det er litt tidlig, men jeg skal reise til Thailand i midten av uke 9 og være borte i 2,5 uke. Føler at det er greit å få en legetime før det.. Hvor tidlig kan man egentlig ta UL? Skjønner at man må gå til noe privat, men hvor tidlig er det som tidligst??
3høstjenter Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2010 Gratulerer til deg også Jeg skal også reise bort i uke 9, skal bare til middelhavet,men har lyst og sjekke at alt er ok. Vet at man kan ta tidlig innvendig UL fra ca uke 7 tror jeg,men hvor tidlig man kan ta utvendig vet jeg ikke.
-S- Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Var hos lege da jeg var 6 uker. Visste ikke sikkert hvor langt jeg var kommet, så var derfor jeg bestilte. Tror det er fra uke 6-7 at man kan se hjertet på ultralyd. Jeg var 7+3 da jeg tok ultralyd, og da så vi hjertet som banket:) Tror nok jeg ville tatt en tur til legen før evt reise, bare for å slippe eventuelle bekymringer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå