Gå til innhold

Når bestille time hos lege???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når et det vanlig og bestille time hos lege?? Er 5+1 nå, lurer på om jeg skal vente noen uke eller bestille nå. Er det for tidlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!

Jeg lurer faktiskt på det samme..

Jeg er 5+0 i dag og tror at jeg skal prøve bestille time til en gang i uke 8. Kan være at det er litt tidlig, men jeg skal reise til Thailand i midten av uke 9 og være borte i 2,5 uke. Føler at det er greit å få en legetime før det..

Hvor tidlig kan man egentlig ta UL? Skjønner at man må gå til noe privat, men hvor tidlig er det som tidligst??

Skrevet

Gratulerer til deg også:)

Jeg skal også reise bort i uke 9, skal bare til middelhavet,men har lyst og sjekke at alt er ok.

Vet at man kan ta tidlig innvendig UL fra ca uke 7 tror jeg,men hvor tidlig man kan ta utvendig vet jeg ikke.

Skrevet

Var hos lege da jeg var 6 uker. Visste ikke sikkert hvor langt jeg var kommet, så var derfor jeg bestilte.

Tror det er fra uke 6-7 at man kan se hjertet på ultralyd. Jeg var 7+3 da jeg tok ultralyd, og da så vi hjertet som banket:)

Tror nok jeg ville tatt en tur til legen før evt reise, bare for å slippe eventuelle bekymringer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...