Gå til innhold

ang pergo og mens.... trenger veeeldig hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk mens den 28 des. starta med pergo den 1jan. ferdig den 5 jan....

når skal jeg ha mensen???

vet ikke om jeg har hatt EL eller når den kommer men er jo på dag 36 i syklusen nå... vil det si at jeg ikke hadde EL? hadde negativ graviditetstest i går... men har ingen symptomer på verken mens eller graviditet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått på pergo to perioder nå, og begge gangene har jeg fått lenger syklus...

Du har ikke tatt el-tester?

Skrevet

jo... men fant ingen el og gikk tom for tester...

så da orka jeg ikke kjøpe nye.... men har hatt sex ca annen hvær dag...

Skrevet

tok el tester mellom 6 og 13 jan... men en av de funka ikke og jeg fant ingen el økning... gikk tomme for el tester oxo, og sambo mente det kosta for mye å kjøpe testene... 350,- er litt mye for 7 tester...

tidligere har jeg ikke hatt noen syklus heller... den har vært på alt fra 27- 63 dager...

Skrevet

Syklusen blir litt lenger når man går på pergo, ei jente her inne fikk ikke EL før på syklusdag 23, selv får jeg EL rundt CD 18 når jeg går på pergo, dvs 33-34 dagers syklus mot normalt 26-28 når jeg ikke står på pergo... Så lenge dere kjører på hver andre eller tredje dag så vil du treffe EL, men det er jo ikke sikkert det blir full klaff selv om man treffer EL, det er jo bare en 20% sjanse for å bli gravid hver syklus.

Det kan jo godt hende du må gå på høyere dose hvis du ikke har fått EL denne gangen. Går du på enkel eller dobbel kur?

Selv har jeg gått på 3 doble kurer uten resultat - ifølge min gyn skal jeg da prøve trippelkur nå i februar - håper jo at den sitter snart, for begynner å bli lei dette her nå, hehe!!

Du kan jo også håpe at du er en av dem som produserer hcg sent, at det bare vil ta litt tid før en graviditetstest slår ut :)

Krysser fingrene mine for deg :)

Klem fra

Skrevet

Går på enkel kur denne syklus... Men skal gå på dobbel kur når/hvis jeg får mensen... Vet at jeg ikke hadde possitiv test før min uke 5/ fostrets uke 3 sist... Så det kan jo være sen hCg utvikling... Men jeg har oxo endyklus på alt fra 27 til 63 dager når jeg ikke går påpergo... Men jeg aner ikke hvordan pergo funker på min kropp siden dette er første syklus på pergo...

Skrevet

har enda ikke fått mensen eller possitiv test... har litt mens smerter...(helt lik rett før mens men nesten ikke lik graviditet) og fikk litt lys rosa utflod i går når jeg var på do... regner med jeg ikke har hatt el denne mnd heller, men er jo seff ikke hundre prosent sikker...

er det domt av meg å gå ut på byen i dag da?

en av mine beste veninner har bursdag i dag... og jeg har skikkelig lyst å dra ut... men jeg vet ikke... hva synes dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...