Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Har egentlig vakt kl 16 idag, og skal jobbe til 23. Snuppa har hatt diare i 5 dager, men er bedre nå. Hadde feber to av dagene. Nå er det pappa'n som står for tur, og vi bytter på å ha henne. Hun har ikke bhg plass, og han bare ligger i senga, med magevondt. Huff, skal jeg være hjemme idag eller tror dere han fint greier å ta seg av barnet med magevondt? Han er hjemme fra jobben idag..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Kanskje ikke så lett for mannen din å passe en 2åring når han selv er dårlig med diare.. (Om det blir til diare og ikke bare magevondt) Hva vil mannen din da? Eller hva føler han? 2åringen skal jo legge seg og, så da kan han pleie seg selv om du er på jobb..
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Det må han nesten kjenne på selv, men jeg ville tro at han skulle klare det med mindre det er fryktelig ille. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 du skal gjøre for andre, det du vil at andre skal gjøre for deg
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Barnet er bare ett år, så må nok løpe litt etter henne for å passe på. Tror han kanskje mente at jeg kunne være hjemme i morgen om han ikke var bedre. Var hjemme i forrige uke når barnet var sykt, så har litt dårlig samvittghet for å "skulke" jobben idag pga mageknipe.. Men, takk for svar Kanskje han blir bedre på 4 timer og, men det går visstnok et magevirus her i byen har jeg hørt.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 jeg har selv nettopp hatt dette viruset, og er sååå glad for at det var helg og mannen min var hjemme. Jeg hadde aldri klart å tatt meg av barna i den formen jeg var i iallefall. men gå på jobb, og så kan du vel gå hjem hvis han ringer?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #7 Skrevet 1. februar 2010 Har han omgangsyken, så ville jeg vel vurdert og være hjemme. Er skikkelig pyton og passe barn hvis man må fly på do hele tiden. Jeg klarer det ikke. Det er lettere når de er større og kan passe litt på seg selv. Enten så tar du sykt barn/barnepass i dag, eller så undersøker du om du kan komme senere pga sykdom. Regner med at ho legger seg ved syv tiden. Hvis det er noe mulighet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå