Gå til innhold

små redd for å bli skuffet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger noens synspunkt på situasjonen min her.

Siste tr start 29.des 09 (7dager), altså har det nå gått 35 dager siden siste tr.

Jeg har jo hatt litt uregelmessig sykluser før, så derfor jeg ikke har testet enda. (Redd for å bli skuffet igjen)

Men har også hatt smått av de vanlige symptomene før tr nå i litt over 1 uke, mens murringer, vondt i brystene osv. å synes jeg ser antydning til mørkere ring rundt brystvorte. I dag, litt ekstra utflod, men noen få så vidt synlige brune flekker på papiret.

Ble litt langt og personlig, men håper noen kan gi meg litt mot eller noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det akkurat som deg, siste mens var 28des. Hadde de samme symptomene som deg men 5 dager etter IKM da var mensen der. Jeg testet t.o.m 2 ganger for jeg trodde jeg var gravid =)

Men kanske det er annerledes med deg det kan jo være du er gravid...

Skrevet

Har aldri gått mere enn rundt 30-33dager de siste 5måndene da, så kanskje vente enda noen dager å se da.

Det som er med disse symptomene som jeg har nå som e rlik de jeg ahr hatt tidligere, er at denne gangen kommer de å går litt, mens til vanslig så har jeg dem som regel veldig sterkt 3dager før tr, å svakere 2 føste dager i tr, å så er de borte. hehe, blir ikke klok på denne kroppen altså.

Skrevet

eg vil gjør hva som helst forr å bli gravid, noen gode råd, er litt redd for å bli skufa selv om det er bare første pp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...