Gå til innhold

Katta og Maddemor sin skravletråd:))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager ny tråd jeg for jeg er jo i formen igjen, så da blir det litt teit å hele tiden dytte opp den tråden på toppen:)

Hørtes ganske digg ut med greys hele dagen i går ja! Jeg vil også ha greys! Skal si det til sambo at jeg ønsker meg det....

Ja ja, her har morgenkvalmen begynt å gjøre sitt inntog tror jeg..... Er ikke på kanten til å spy, men er generelt ganske uggen og kvalm hele morningen altså! Begynte kl 6 og det har ennå ikke gitt seg. Men nå gjør jeg jo alt jeg kan for å ikke spy og jeg da.... Kanskje ikke så smart, men jeg haaaaater å spy. Men vet at hvis jeg går på do og åpner kjeften tilstrekkelig nå så kommer det.... usja....

Nå sitter jeg på kontoret og gjør så godt jeg kan for å ikke sitte med beina i kors... Vanskelig å vende vonde vaner ja gitt... Men bekkenet sier ifra med en gang nå. Holdt på å pusle litt på morgenen i dag og bar opp 3 baljer med rent tøy til soverommene og vips så var smertene i gang med en gang.... Kanksje ikke så smart med den bæringa..... Åh, men så klarer jeg jo ikke å vente til sambo kommer hjem for å be han gjøre det for når jeg først har fått for meg at det må ryddes, så må det skje med en gang! Glemte jo å ta på det bekkenbeltet når jeg holdt på, så det er jo min egen skyld..... HAr ikke helt vent meg til å bruke det ennå.

Men men, ellers er alt bare topp! Driver fortsatt og sjekker for blod hver gang jeg er på do da, men men.... Klarer nok ikke slippe heeeeelt frykten selv om go-følelsen er der.

Jeg går jo på Crinone også og der er noe kliss altså. Det kommer ut store klumper til tider og noen ganger har jeg sett ørlite brunt i klumpene som tyder på små blødninger. Det er vanlig da, så friker ikke faktisk.

Nå er det en uke igjen til neste kontroll og da håååper jeg så inderlig at den lille har vokst i riktig takt og har blitt så stor som den skal og at hjertet fortsatt slår like fint! Puppene er i alle fall superømme og det er DET rutenettet av blodårer over hele brystkassa og puppene ser ut som tomatskiver, he he:) Pleier da å ha lyserosa små knopper til vanlig liksom:) Ja ja, utrolig hvor mye detaljer en deler her inne du, hi hi

Ellers ble jeg ganske sur da jeg skulle kjøre lillegutt i bhg i dag; jeg hadde lånt vekk gravidselen min til en venninne som ble gravid da lillegutt kom til verden. Fikk det igjen etterpå, men det har i grunn ligget nedpakket i flyttelasset til nå, så jeg har ikke sett så nøye på det... Så i dag når jeg skulle bruke det for første gang da så er det jo helt ødelagt! Den ene strikken mellom beina har røket og hele den knappegreia over bilselen var nesten helt revna;( Kan jo ikke bruke det beltet der jeg! Det har jo ingen funksjon, for det klarer ikke å presse beltet ned over låra mine nå, men beltet ligger som vanlig over magen.... Kjente jeg ble skikkelig irritert, for når man låner noe og ødelegger det, så sier man i det minste i fra da! Hun har ikke sagt et pip liksom. Hadde det vært meg, ville jeg jo ha erstattet det til eieren, men der er vi tydeligvis forskjellige gitt!

Hun kommer på besøk til emg om 2 uker da, men jeg kommer ikke til å si noe. Det er jo 2 år siden jeg fikk igjen beltet og jeg føler det er litt sent å ta det opp nå, selv om det har ligget i esken sin hele veien..

jaja, det ble mye meg og mitt her igjen du.... Er så skravlesjuk jeg vettu!

Hvordan går det med deg da snuppa?

Stooor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg vennen!! Godt å høre at formen er bedre!! Her er hodepinen borte, nakken er bedre. Er bare litt trett og uggen idag så skal ikke klage. Ja det er utrolig mange detaljer man legger merke til på kroppen når man er gravid, ganske snodige greier egentlig. Her fyres det i ovnen, varmepuppa går for fullt, jeg er vel hjemme i huset igjen etter noen ærender på trygdekontoret og et lite spisebesøk hos svigers. Har nå hele huset for meg selv frem til kl 7 ikveld. God og mett som jeg er blir d ikke noen middag idag.Kun sofakos med greys og lapper fra svigermor (venter bare på at jordbærene i skal tine hihi) Merker jeg trenger mye sittestilling/ligge pga bekkenet. Begynner å få problemer m å snu meg om natta. Kan bli gøy dette etterhvert!! Ja du merker det jo selv også. Pass på at du ikke bærer noe nå da vennen. Du er flink som klarer å holde deg fra å spy, det er heeelt forferdelig men gjør godt etterpå ( iallefall i en liten stund) Lurer på om jeg skal spy helt til slutt denne gangen også!! Eneste positive er jo at ikke alt jeg trøkker i meg blir liggende å fette seg siden jeg må være så mye i ro A HIHI.

Nei fyttigkatta så dårlig gjort med belte da!!! ja vet du hva!!! Låner man noe så skal det være like fint når man leverer tilbake (iallefall helt) Kan du tenke deg noe så irriterende??? Har opplevd d selv og med det å låne vekk ting og få det halvt tilbake. Vet du, det kunne jeg aldri fått meg til å gjøre. Tror faktisk jeg hadde tatt det opp på en pen måte, hintet litt osv, se hva hun sier. Utrolig kjedelig å må betale for andres uforsiktighet... Ha en fin ettermiddag. Stoooor klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...