Gå til innhold

Er jeg egoistisk hvis jeg...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

har barna mine i barnehagen 80 prosent når jeg jobber 60 prosent?....

Jeg er veldig i tvil selv for jeg vil jo helst kose meg med barna mine på 1 og 4 år hjemme når jeg har fri. MEN så har jeg 3 barn og det krever jo sitt med tanke på rot, klesvask, handling, vasking osv.... Jeg tenker sånn at hvis jeg får 1 dag bare for meg selv så får jeg tatt igjen det forsømte og kan hente barna tidelig den dagen jeg har fri og da kommer de jo hjem til middag og reint hus :-D

Men så kommer den dårlige samvittigheten over at jeg har fri.... hva mener dere? noen synspunkter?..... elsker barna mine over alt på denne jord & vil ikke miste tid med dem, men føler at det hadde vært fint med en dag kun for meg selv der jeg både får slappet litt av og fått unnagjort husvasken :-)

Kan jo også legge inn at jeg gir 100 % av meg selv til barna og har vært mye sliten i det siste, kjenner at kroppen ikke fungerer slik den skal, litt redd for at jeg kan ha fått sykdommen ME..?

Dette ble litt langt, takknemlig for svar :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er IKKE egoistisk. Tipper du vil være en ENDA bedre mamma om du gjør nettopp det, da har du mer overskudd til dem når de er hjemme!

Du høres ut om en flott mamma syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...