Gå til innhold

Ang vogn fra billigebarnevogner.no...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har kjøpt tvillingvogn derifra??

Og vil dere anbefalle den??

Og er det 2 softbager i den?? Står ikke noe om det på siden, og det er bare bilde av en, og jeg må jo ha 2.....

Er den slags type vogn jeg er ute etter, og siden prisen er så "snill" så tenker jeg på å kjøpe den, men vil gjerne høre hva andre syntes om den først...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo flere type tvillingvogner der da.. Men hvis det var den duo-vognen du tenkte på, med 4 faste hjul, så følger det med 2 bager ja. Hardlift = hardbag. :)

Ellers må jeg si jeg er meget skeptisk til slike billige barnevogner. Spesiellt når de er kjøpt gjennom nettbutikk. Hva hvis noe må repareres da? Hvordan gjør man det da? Også får man gjerne det man betaler for da.. Jeg ville hele satset på en skikkelig kvalitetsvogn. Også tror jeg man nesten bør ha svingbare framhjul, skal man klare å komme seg rundt med en så stor vogn? :)

En venninne av meg er veldig fornøyd med tvillingvognen til TFK. Og man kan jo kjøpe brukt, om man synes det er dyrt med ny...

Men dette var bare noen tanker fra meg.. Du må jo selvfølgelig gjøre som du føler for selv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...