Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Er det noen her som har tredemølle til salgs? Som jeg helst kan ta på avbetaling? Er en sikker betaler, og kommer til å oppgi fullt navn, adresse, fødselsdato og telefornr for å forsikre deg om at jeg ikke driver med noe lureri Dersom ingen har, er det noen som vet hvor jeg får tak i tredemølle billig? De jeg har funnet, ligger på en mellom 10 og 15 000 kr, og det er litt for mye for min økonomi
Gjest iliis Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 http://www.xxl.no/hjemmetrening/trimapparater-utstyr/tredemoeller/430-runner-1044069 Denne da? Billigere enn 10tusen iallefall:)
Pirkeanonym Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Europris og Obs tar av og til inn partier. Søk på nettet, jeg husker at det var flere butikker som solgte til under 7000 kr. Jeg hadde en gang en til 5000 kroner, den fungerte veldig bra til mitt bruk (les: som klesstativ) Fikk forresten solgt den til 5500 kroner to år senere. Det ble budrunde på den. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå