ØnskerOm2011 Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Jeg bare spør... Jeg har prøvd meg aktivt i flere dager uten hell nå, og det kan virke som at det kun er de "gamle kjente", samt disse som "ser tilbake" som blir prioritert..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Kan være flere grunner til at du ikke har blitt svart også.. Kanskje du ikke er så lett og se for oss som spår feks.. Men skriv spm ditt og fødselsdatoen din så skal jeg se om jeg får sett på deg i løpet av dagen Men kan ikke love deg at jeg klarer og "se" på deg... Pga jeg er veldig sliten om dagen.. Men kan gjøre et forsøk..
ØnskerOm2011 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2010 Så godt og endelig få en tilbakemelding.. Tusen takk!! :-) Mitt navn er Susanne. Født 30.10.83. Ingen konkrete spørsmål. Bare lurer litt på om det er muligheter for å se noe generelt:-) Håper veldig på å høre fra deg igjen:-) På forhånd, mange takk!! :-D
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Hei igjen.. Er litt sliten for tiden og har ikke rekt og vært innom og svart deg.. Trur ikke jeg orker og gjøre det nå, men skal prøve og se om jeg orker og har tid fortest mulig, antagligvis i morgen tidlig eller i morgen kveld
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 hei:) Det er også litt slitsomt å skulle se litt generelt... da bruker man mye mer energi enn viss man får konkrete spm... iallefall gjør jeg det... Så kan jo hende de som spår her mye, velger bort de som spør om store spm, siden de vil bruke mye mer tid og energi enn de som bare spør om kjønn, og når de blir gravide, som jeg har fått inntrykk av at de aller fleste spør om her inne... hender jeg er innom her å spår litt selv, men jeg orker ikke bruke mye energi på det, så jeg svarer kun de jeg får inn med en gang og som ikke spør om store og mange spm...
ØnskerOm2011 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2010 Ja jeg ser jo den.. Tenkte ikke på å få opplysninger om all verden sånn egentlig.. Bare det som måtte dukke opp.. Kan jo prøve å gjøre det noe enklere for deg:-) Jeg har termin 14.mars. Håper på at det skal skje noe før den tid. Klarer du å se en eventuell dato for fødsel? Hvor mange barn kommer jeg til å få? Kommer jeg noen gang til å få den lille jenta jeg ønsker meg så veldig? :-)
ØnskerOm2011 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2010 Trenger ikke svar på alle... Holder fint med fokus på kun ett av de også om det lar seg gjøre :-) Da har du iallefall noe å forholde deg til :-)
Sanna28 Skrevet 2. februar 2010 #11 Skrevet 2. februar 2010 Jeg tror du kommer til å gå noen dager over termin... får opp noe med et 7-tall. Jeg tror det er 17. Det kan også være 7. men jeg føler det er litt for tidlig. Jeg får opp mye maskulint på deg. Jeg får opp en niese, men egentlig ingen datter... Jeg tror du får en gutt til etter dette barnet. Blir det også gutt?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #12 Skrevet 2. februar 2010 Sorry for sent svar, men nette har vært litt surrete idag.. Får opp noe ang en jobb, har du nettopp fått ny jobb eller søkt på en ny? Får opp 13 jeg, trur den kommer da:) 3-4 barn får jeg opp totalt på deg:) Får opp jente her også ja.. Føler den 3 ungen du får er en jente iallefall Noe annet spess du lurer på ?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #13 Skrevet 2. februar 2010 Sorry for sent svar, men nette har vært litt surrete idag.. Får opp noe ang en jobb, har du nettopp fått ny jobb eller søkt på en ny? Får opp 13 jeg, trur den kommer da:) 3-4 barn får jeg opp totalt på deg:) Får opp jente her også ja.. Føler den 3 ungen du får er en jente iallefall Noe annet spess du lurer på ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå